No Good

utorak, 27.06.2006.

dosadno...

rolleyes kako je samo DOSADNO!!!!!!!!!!! neznam kaj da radim. Danas sam gledala Blade Trinity i slinila za glumcem Ryan Reynolds...KAKO JE DOBAR!!!!!!!! mmmm njami pojela bi ga ( nisam ljudožder,btw. wink)
joj koji dobar...film...baš je lud...thumbup pogledajte ga,a sad idem gledat The love for the game sa Kevin Costnerom i CARMINE GIOVINAZZOM mah byebye ...
P.S. Znam da sam malo lud bolje da zaliven

27.06.2006. u 22:03 • 13 KomentaraPrint#

nedjelja, 25.06.2006.

Love is all that i need

Love is all that i need,
But that love has to be yours...
Without you,
My life doesn't make sence anymore
Why can't you see
That u are the only thing i need
So come over here and kiss me
The way you always do

If i'm not with u
I don't know what do.
You drive me crazy, boy.
My mind is weak,
I just can't speak
And that's only because
You are close to me.

If i could
I would put u on my wall,
I don't know
Are u so real,
Or did Picasso painted u??
Come and show me that u are real
No more games cuz i know u love me too
Oh, u do...

If i'm not with u
I don't know what do.
You drive me crazy, boy.
My mind is weak,
I just can't speak
And that's only because
You are close to me.cerek

25.06.2006. u 00:07 • 0 KomentaraPrint#

petak, 23.06.2006.

pjesma

ok, mene strašno zanima tko je napisao onu pjesmu na mom blogu kao komentar??? molim te reci mi, jako je lijepa...jel se smije znat?? naughtyajde, nemaš se čega sramit...neću te pojestnjamihehe, šala mala, aj čujemo se pusaaaaaaaaaa cool

23.06.2006. u 22:16 • 2 KomentaraPrint#

četvrtak, 22.06.2006.

IQ

Ljudi moji pročitajte ovo:
Vas IQ je oko: 135
Hvala hvala...thumbup

22.06.2006. u 14:29 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 21.06.2006.

Kriminalistika

Odlučila sam što želim studirat kad odrastem.Definitivno će to bit kriminalistika.A zbog koga to želim?? Ne, krivo sam rekla, tko mi je ostavio dobar dojam o tom poslu?? Carmine Giovinazzo. On glumi u CSI: NY, kriminalista, i mogu vam reći da odlično glumi. I zato imam želju to ić studirat. Neznam zašto, ali volim sve te kemikalije, otkrivanja ubojice, istraživanja i naravno da mogu nekom razbit dupe. Ne, ja uopće nisam zločesta. Ići ću na policijsku akademiju i naučit koristiti pištolj, neke borilačke vještine itd. Meni to totalno zvuči kul, jedva čekam, još samo dvije godine. Juuuuhuuuu!!!!!!!!!! Možda čak odem to studirat u Ameriku, mislim to bi mi bilo ostvarenje sna,životnog, ok ne baš životnog. Ali, the point is, JA TO ŽELIM I JA TO MOGU!!!!!!!!! I JA TO HOĆU.... Aj čujemo se ljudovići moji... kisssmokin

21.06.2006. u 22:15 • 4 KomentaraPrint#

lost in..the world

osjećam se izgubljeno, trulo, osjećam neke čudne pokrete u želudcu...uf, mislim da sam se zaljubila...ali nisam ja te sreće i da...bangheadbangburninmadpuknucu ali svejedno dečko je prejebencoolcerek aj bokmah nut

21.06.2006. u 17:55 • 3 KomentaraPrint#

utorak, 20.06.2006.

carmine giovinazzo

ajme kako je taj glumac sladak...on vam inače glumi u csi new york. E presladak je!!! cerek stvarno je...thumbup svaka mu čast....ja bih mu najradije dala kiss...ah,šteta što živi u americi..no

20.06.2006. u 13:20 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 19.06.2006.

simpatije

neznam kaj da radim..očito sam malo pukla...e, sviđa mi se luka nižetić...a tako bi ga htjela upoznat..i ful mi je žao kaj nisam išla na njegove konerte u velikoj gorici...u srcu headbang ŽELIM GA UPOZNAT!!!!! čovječe da on stane pred mene ja bi se srušila deadili bi skakala od sreće...a možda bi ga poljubila...e u usta, u obraz...nisam perverzna...samo mi se sviđa... a jbg nemam sreće u životu headbangbang

19.06.2006. u 23:26 • 1 KomentaraPrint#

Our love



We came this far
Don't give up now,
Cuz our love is stronger then before
Yeah
Your kisses are sweet ,
You know they make me weak.
Boy come on and kiss me
And show me how much you really love me

Our love is stronger
And I hope it will
Stay this way forever,
I love you,
You love me and we will last till
The and of the world.

Nemam inspiracije...:( k vragu... headbangheadbangpuknucu

19.06.2006. u 22:33 • 1 KomentaraPrint#

It's Friday
I can't wait for tomorrow oh yeah
I'm gonna see my baby and he's gonna be all mine
He will only kiss
My little lips
And when we meet,
I will jump in to hes arms

Cuz i love my baby.
I love him so much
This song is just for him..
And i will not pretend
That i love him

All my friends keep saying that u are a user..
Oh yeah
I don't give a damn what they say about you
Cuz u know that i love you,
And i will love you forever

I hope you feel the same way
For me as i feel for u
Cuz it will mean so much to me
You know...

All this months i had to lie about
Our relationship,
But it was so hard to keep my mouth shut
But i did just for u..
I would give my life for you,
I would do anything for u
And i hope you know how much you meen to me

Baby, be mine
Forever
This time
I hope u will never ever leave me again
I LOVE YOU my sweetheart
Why can't u see??
I think you're the one for me..

još jedna za tebe lukicacereknut

19.06.2006. u 22:29 • 3 KomentaraPrint#

everytime

Every time
I close my eyes
You are the only thing i see
Yeah
And i miss you so
Why can't you see
You are the only one i need
Yeah

O boy,
Please come back to me
I need you here with me
You laft me alone
Standing in the rain
Yeah
It's cold out side
I feel broken inside
Cuz i know u are not in love with me

Why can't you see
That i love you so
My baby
Please don't go
Stay with me forever
Say you will

My baby
I miss you
I wanna kiss you
Whenever i have tha chance
Yeah
Don't u see
That u are the only one for me
Oh baby u the one i need..


za mog najdražeg pjevača Luku Nižetića cerekzujo

19.06.2006. u 22:25 • 0 KomentaraPrint#

pjesme

hello!!!
ja vam inače pišem pjesme..i htjela bi ih napisat na blogu , ali ima problem.Nemogu nać bilježnicu u kojoj sam ih pisala headbangheadbang glupačo glupabang!!!!!!!!! kad ju nađem počet ću sa pisanjem...i možda ćemo imat posebnog gosta, ja se nadam jer bi htjela njegov komentar pošto obožaaaaaaaaaavam cerek tog pjevača...smijehyes jako

aj čujemo se

19.06.2006. u 21:35 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 18.06.2006.

ljubav

e ljudi moji...moja ljubav je u banani..ja sam vam bila zaljubljena u jednog kretena..mislim da sam još uvijek ali, neznam...u biti, on nikak da meni kaže što to određeno osjeća prema meni.KRETEN!!!!! (ana nemoj komentirat) !!!!! i u fazi sam da ga prebolim i sad mi se sviđaju jako puno dečki...naughtycerek a dobro bit će bolje...KAJ IMA KOD VAS??? zujo

18.06.2006. u 22:31 • 1 KomentaraPrint#

vruće

ajme majko što je danas vruće...čovječe...oprala sam kosu i istuširala se, ali to ne pomaže, grozno...tko si ti meen cool girl ili kak već??smijehcool

18.06.2006. u 16:38 • 4 KomentaraPrint#

boooook

ej ljudi , evo mene s novim postom..ovaj put ga kreten u kojeg sam bila zaljubljena ga neće moć čitat, napokon party jupiiiiiii aj čujemo se ... vaša marta winkmah

18.06.2006. u 15:10 • 1 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

LJUDI UŽIVAJTE U BLOGU!!!!!thumbup

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moja Ana :)

Moji najkomadi!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Quizes

Take the quiz:
What Kind of Music Are You? :::pics:::

Hip Hop
You enjoy the simple, new age pleasures of life. You worship music that requires no talent at all and you idolize people who should be despised...people like Paris Hilton who gets paid for being dumb. You're all about cars and ladies and pimp and bling. Chances are you don't even know what the word pimp actually means.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
What School Of Magic Are You?

Conjuration
You are conjuration, the art of summoning minions to do your bidding! You are social and commanding and have a good deal of sway with your friends. Whether that's because of your social skills or your ability to pluck them out of the universe is up for debate...

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!

Take the quiz:
what celebrity bootay do you have? (girls only)

Beyonce
Youre sexy and know how to shake what your momma gave you!

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
What kind of eyes do you have?

Scared
Your eyes are scared. Your eyes are scared of pain, or rejection. You know how much it hurts to lose someone u cared for, but in return they dumped you like a sack of potatoes! Someday you will find your special friend, or lover, so dont stay hidden too much. You have also seen much misery when it comes to guy too, so you pefer to keep it safe, and keep your heart locked up from everyone guy that seems to be interested. You dont wanna go through anymore pain....

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
What Female singer are you?

Avril Lavigne
You are Avril! Don;t need a guy but not so bad to have one around you like to hang out and make out!

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
Which Beyonce song are you?

Crazy In Love
You are soo crazy in love.. all that matters to you is your boo

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
What type of kisser are you?

Romantic kisser
This kind of kisser will be a good husband or wife.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
How BITCHY are you?

TOTAL BITCHY
You're a real bitch. Like me...good job

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!