SLIKICEE!! cerek wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DAŠA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA, LEA & IVANA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PFFF...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"FRAJERI!!"
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TEA & IVANA...(sat tehničkog)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Simona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Žunička (Polet, Poletttt!!)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Smehek & Miha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IVANA & DANICA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TEA, IVANA & SIMONA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
FRENDICE (sa malom iznimkom)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SIMONA & ŽELJKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IVANA

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

~Ja sam~

IME:Silvija
NADIMAK:da Silva
ŽIVIM U:Pribislavcu
GOD:13:
VOLIM:Jednoga dečka
Frendice & frendove
Sport, TZK
Dečke
Mandžukića..hehe
Glazbu
Kriminalistiku, Kemiju
Dinamo...plavu boju!!
NE VOLIM:Seratore
Ulizice
Narodnjake
HOBI:Rukomet
ž nogomet


users online



Lijepe slikice::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
wow...naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hehe...cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mandžukićzujosmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Rakitićfino

*~ˇLinkoviˇ~*

~David~naughtythumbup
~Ivana~partythumbup
~Tea~thumbupnut
~Tomi~zuboparty
~Toni~thumbup
~Ana~wink
~Dinka~thumbupyes
~Valentino~thumbupsmijeh
~Jelena~thumbup
~Željka~yes
~Tea~nutthumbup
~Ada~thumbupthumbup


Moji baneri!!
Image Hosted by ImageShack.us



subota, 27.10.2007.

Naslov???

Evooo...posta!!! Počem...od današnjeg dana...a možda "ubacim" i događaje ostalih dana!! Evo...danas je usljedilo ranoo ustajanje...pa odlazak na tekmu... došli smo u Malu Suboticu, otišle u slačionicu...ostavile stvari, pogledale smo prvu tekmu... Mala Subotica:Strahoninec...nakon prvog poluvremena išli smo obuc drese...pa ravno na zagrijavanje!!! Prva tekma je bila protiv najjačih... Nedelišća, kao što se i moglo očekivat izgubili smo!!! Odma nakon završetka te...sljedila je druga tekma protiv Strahoninca...tada su svi vec bili živčani...i umorni, izgubili smo (opet)bang E..i onda jedna tekma odmora i tada Mala Subotica...igrali smo jakoooo dobro..iako smo najprije gubile..ali onda se razigralo i eto pobjede..iako tolko mi nikad nitko u životu nije prekunul kolko jedna mala...lud, tak me prijala da sam ne mogla maloga prsta pomaknut...ludlud..ii tak...onda smo išli domaa!!! I suci su bili nekvi ludlud...samo protiv nas...a u zadnjoj ZA nas!!! I to bi bilo to za danas...Evo u petak smo imali skracene satove..po 15 min!!! Učitelj z vjeronauka je na sat došel tako živčan... kao nikad!! Za svaku glupust nas je zapisival...i tak sam ja išla preko stolice od Mihaele...i Miha i Neno su me primili za jednu nogu...i eto mene na podu...ajoj...I onda smo u 14:30..išli z busom u Čk...na nekvu predstavu!!! Baš je bila zak00n...a i superr smo se zabavili!!! thumbupthumbup...ii Tei hvala...kaj me "obavjestila" da Mandžukić na tv-u nešt "glumi"....i baš je bil LEPIcerek..heehe...i jedddva čekam tekmu 24.11..i onu kad igramo protiv 1. i 3. osnovne...ajojjjjj...ali i onu Međimurje:Dinamo!!! A 1.12. nam odma dolazi Sveti Juraj na Bregu...to budemo s lakočom rješile!! A sada pOOzdrav!!!!mah



| CoMeNtIrAj (104) | PriNtAj | # |

nedjelja, 14.10.2007.

opet... cerek

Evo opet...ja pišem post!!! Ne znam sta pisat pa cu naravno o školi!!!! U razredu smo počeli bušiti rupu v zidu ka budemo mogli v b razred!! Pod tjelesnim igramo nogača cure:dečki...mi gubimo!! Ali nema veze... ja sam prešla Lukija a onda sam se spotaknula na njega...pa mi je ruka natekla...na rukometu imamo vježbe snage...I evo jedan čudan dan...I tak idemo mi jedan dan z škole..i čekamo pred metssom Žunu… i mi se tam zezamo, naguravamo i onekud se stvori nekša bakica!! Nitko nije videl da ide prema nama!! I odjednom se ona stvori v našem krugu…i nije mogla proč i onda ta baba zgrabi jednu z mojega razreda(Leu) i počne joj: «Dej se mekni mula jana!!» I mi se svi počnemo cepat..i nakon nekog vremena Ivana i ja se pogledamo i v isti gals pitamo: Kaj joj je sad to značilo??
I onda kasnije mi skuzimo da je ona htjela rec Daj se makni krava jedna!!! Pffff…ti ljudi?? I onda opet drugi dan rukomet…malo smo igrali i umjesto istezanja mi smo naganjali Žunu!! I onda ja padnem popičila sam se na ravnom…a kasnije padnem ja z klupice!! I tak je bil vikend!! Nismo za čudo bili na Poletu!! I došao ponedjeljak, pisali smo iz biologije ja sam rešila 100% sve točno!! I tak dođe današnji dan prvi sat engleski, drugi sat matematika…ja sam si kao i ostali ispravila 1 u 1!!?? Onda smo imali dva sata kemiju!!! To…baš je bilo super.. A da pod matematikom smo se išli cjepit…onda dok smo došli dole do knjižnice počeli smo svi skakat, cvilit bilo je kao u zoološkom vrtu!! I sad izađe jedan praktikant iz knjižnice a ja ga pogledam ravno u oči i počnem govorit: joj,jaj, jojj!!! Ov bljedo gleda a onda počne i pola razreda cvilit joj, jaj!!! I dojde naša omiljena doktorica…Pozove prva dav…pa tak svaki put po dva!! I dojdemo Anja & ja…Obadvije smo se bojale!! I mene pika nekva čudna..ja gledam kak to ide…i onda se napravi neka izbočina, pozlilo mi je!!! I dojdemo mi svi na sat (na pola sata)…Ivana je pobljedila i ovi su ju otpratili dole k doktorici..tamo je imala kako čujem vrhunsku njegu!! Zatim Lea pa Anja..svima je bilo zlo!! No i onda fizika no no!! A onda šećer na kraju..TZK!! Skakali smo preko «ograde» baš je bilo cOOl., ja se najprije nisam usudila ali kasnije sam išla 100 put skakat preko!! I onda smo imali vježbe istezanja u paru- Ivana i ja…isee!! Morali smo vozit tike-tačke..jaj…, pa vagat se, natezat!!
I dođem ja doma i sestra mi veli da je poginuo Toše Proeski. Najprije nisam vjerovala ali onda su mi i drugi potvrdili!! Baš mi ga je žao!! Ali sad pozzz—drav dok idučeg posta koji bude za….

Nastavak(18.10.)
Evo samo da nastavim ovaj post...jer mi se neda pisat drugi!! U školi je ludo jučer se je Šmajhajela tak različila na parketu...zato jer se zaplela za klupu!! A danas..najprije Anja & ja smo ovaj tjedan redari!! E i idem ja operem spužvu....i tak ju ja splavim i idem prema razredu..i sad je tu jedan "zavoj" bio..i ja nisam vidla da Robač ide s druge strane..i dođe on pred mene..a ja pošto nisam vidla priljepim mu tu spužvu u facu!! A on mene pogleda i samo progovori: isuse bože!!?? I idem ja do razreda i vidim da Žučo ide v naš raz..i dođem ja do razreda otvorim varata i popičim se na Kranjeca!! I tak mi je koljeno počelo krvarit!! A ovaj i dalje zeza i baca one svoje fore...(to sada zvuci bzvz..ali njega morate čut i vidjet!!) I onda je tak bil Žučo kod nas do kraja odmora...i tak smo se smijali da smo i na podu završili...rolleyes
dead I taj sat dođe pedagoginja...i veli nek redari dođu k njoj...a ja sam redar!!!!!!! I idemo ja i Anja k njoj..i nismo se usudile otvorit vrata od kancelarije..a ona veli cure uđite!! I dođemo mi...i pita ona nas:"Tko je napravio onu rupu u zidu?" A mi smo znale ko je...ali smo lagale da ne znamo jer bi svi skupa naje...eek I tak sad moramo svaki sat i odmor pratit tko uništava razred i radi rupe u zidu!!! Evo...Ivana je dobila aparatica!!! A sad idem učit geo jer sutra pišemo!!bang
Pozzzzzzzzzz



| CoMeNtIrAj (66) | PriNtAj | # |

ponedjeljak, 08.10.2007.

EVO MENE...!!

Evo mene…Tnx na kommentarima!!! Otkud da počnem? Hmm… Pa da…od škole…u školi je ludo…ili kak bi Tomi rekel superiška!!! Pod engleskim glumimo da nam klupe lete…pa su tak Dinka i Simona klupu prehitile…a učiteljica Jovanka ponorela!!! Pa smo za matematiku morali metre donesti…onda smo se pod odmorom bili z njima…i mene je Simona naganjala z metrom pa sam se ja spotaknula na Žunu…jajx i pala na zmazani parket…a ono Miha na mene padne…auch!!! Onda sam tak bar jedno 15 min ležala na podu i cepala se kaj ne normalana & Simona z menom…a onda dojde učiteljica i pita ona nas kaj delamo ?? A mi se pak počnemo onak luđački smijat!! Haha…Žuna svaki dan kupi KINDER JAJA…za pol razreda…haha deca..kaj si moreš?? Meni je već slabo do njih…U četvrtak smo imale rukometa bez učitelja…haha..a prije rukometa smo Žuničku poslali u dućan po sendviče i ja joj lepo velim nek mi kupi normalnoga sendviča a ona meni donese z pol kruha…ja sam od toga pojela dva griza!! I onda smo imali rukomet…svi su stalno živčanili, sam smo se svadili!! I onda smo mi valjda jedini u cjeloj Hrvatskoj imali nastavu u petak!!! Ali niš nismo radili sam smo se zezali!! U subotu sam bila v Zg-u…bilo je superr!!! Čak smo i Dinamovce vidli dok su išli za Split!!! Mislim nije mi prvi put da ih vidim ali…Mandžukić…joj!!!
Onda sam v nedelju išla z frendicama na utakmicu Polet : Novo Selo Rok!!! I tak mi idemo na tekmu..ja se kao i uvijek nešt zelvlem…i dojdemo mi do crknutoga mačka na tlakovcima!!! Ja počnem onka bljedo gledat i cvilit!!! A Lea & Lana su još išle glet dal ga je auto podvozil ili neš drugo..i ustanovile su da ga je auto podvozil pa su ga ljudi sam deli na tlakovce??!! Onda dojdemo mi prek ceste… gledamo Trnavu kak je zmazana..a Lana pita ko igra? A ja velim Sveto Selo Rok…onda se pak počnemo cepat!!! Dojdemo mi na tekmu, zbrišemo sjedala, pogledamo dal ima koga poznatoga i sjednemo na ona fujjj..zmazana sjedala!! Gledamo mi to tekmu…I onda dojde neki striček i pita koji nam je dečko najlepši…mi onak bledo gledamo i njega i sve dečke na terenu i odgovorimo: nitko, onda posle je išel neki striček ko zombi..a ove se počneju smijat..joj..!!! Onda su igrali stariji…i onda njihov trener kojega mi zovemo JAJA (Švaba) počne kričet : PONUDI MU SE, PONUDI MU SE…!! A mi se opet počnemo smijat…joj…taj cjeli dan smo se samo cepale!!! I onda nam se netko pridružil na «tribinama» pa su nam Tomi i com. Nosil nekii njihov sok…v kojega su oni pljuvali, stavljali travu, valjda se i popišali…Dobro da si nitko nije spil!! I onda je taj netko moral iti doma…pa se neš dogodilo…pa smo i mi išle doma…pa su sljedila nevjerojatna pitanja…meni je vec bilo zlo!!! To ste morali čut..ali nebum ulazila u detalje(svaki je suvišan)!! I tak došla je večer Dinamo je sjebal Hajduka!!! Kao što smo i znali!!! Svaka čast Bad Blue Boysima koji su navijali bez prestanka 94 minute, bez jedne baklje...a dok je Torcida od ljubomore bacala baklje na Modrića dok je izvodil kornenr !!! I evo danas je ponedjeljak, dogovorila sam se z frendicama…da bumo išle na Polet…nekve utakimice su!! A sad pozzzz….Teii, Ani, Ivani, Dinki, Željki, Tomiju.. i koga sam pozabila nek se ne srdi!!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JE LIJEPI??
je jakooo!!
!!!!!!cerekwinkwave

Srce moje ko vatra gori
diše za Dinamo i ludo ga voli!
Znaš li zašto Bog Dinamo stvori?
On je nada da Splićane boli!!!!!



| CoMeNtIrAj (99) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.