Aldijana my love!!!

28.11.2007., srijeda

EVO NOVI POSTEK HAHAHA

Ovako digo sam se u 11 sati a imam školu od osam...a dobro sam sam zakasnio jedno pet sati..i nije mi se uopće dalo ić u školu,ali onda mi je moj munjeni stari ulettio u sobu i počeo pjevat na uho sa svojim krestavim glasom:ustaj diži se ...a koga ja hranim šta ću ja tebi plaćat školu a ti nećeš ić u nju ovo ono..onda sam nazvo svoju ljubav i pito ju oće se nać samnom negdje na kavi,da bi ona na to rekal i ja markiram al sam s frendicama na kavi..uf..jebote i tad sam onako jadan otišo u škopki,da bi edna treba koja je ravna ko daska obikla majicu na dekolte i sjela ispred mene...uf zgadio mi se život bljakkkkk...al dobro i to je prošlo i sad sam došo doma i lego al mi se neda spavat nazvo opet svoju ljubav koja me po drugi put odjebala i rekla da je s frendom vani...pa jebote jel neeki frend važniji od zaručnika hehe al ok takav je život...al nekad će i njima bit dosadnno pa ću i ja odjebavat sve po redu dana mi nije dobar,al dobro ALDIJANU nikad nebi mogo odjebat volim te ljubavi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.