< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ovo je kao sat...



ali ovaj je razumljiviji, sta ne?

my immortal

Evanescence Lyrics














Evanescence Music Codes
Music Codes by SongArea.com

The name says everything...The pictures more...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 13.05.2007.

Mjesečina, zvijezde, cesta, mrak i ja...opet...

Opet mjesec obasjava moju tugu, opet zvijezde pišu tvoje ime...
Opet me cesta vodi u plač, opet u suze...
Opet me mrak grli, opet me prati kući...
Opet sam sama, opet ....
Isto kao i prošli put hodam polako, gledam nebo...
Opet me mjesečina proklinje...
Kao i prije pomislim na tebe ponekad...
Na tvoje tajnovite oči, na tvoj blagi osmjeh, na tvoje riječi koje ruše, one koje najviše bole...
Kao i prije zaželim poljubac, zaželim tvoj zagrljaj...
Ali netko drugi se petlja u tvoju sliku...
Netko čije ime zvijezde pokušavaju otkriti...
Netko koga mjesec još ne poznaje...
Ime od kojeg mi klecaju koljena...
Netko čije su oči još tajnovitije...
Jer njegov zagrljaj želim više...
Njegove riječi daju mi krila...
Krila da poletim...Krila s kojima ću pasti...
Znam past ću...Znam plakat ću...
Znam voljet ću...Ali boljet će...
Znam ali podnjet ću to...
Za jedan zagrljaj prebrojat ću zvijezde...
Za jedan poljubac ugasit ću mjesec...
A za ljubav mrak ću pretvoriti u svijetlo...
Ovaj put nada umire zadnja...


Image Hosted by ImageShack.us

- 01:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.