< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ovo je kao sat...



ali ovaj je razumljiviji, sta ne?

my immortal

Evanescence Lyrics














Evanescence Music Codes
Music Codes by SongArea.com

The name says everything...The pictures more...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 28.01.2007.

. . .

If you`ll talk to me again, it won`t be the same,
cause I know what you could`t remember.
If I`ll beg you on my knees,
just walk away, cause I don`t wanna fall
deep down again.
So when you see me,
turn around so I can`t see you.
And I`m again in these four walls all alone,
and I pray that tomorrow will never come...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 20:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #


What?

Insane
I`m insane
So far away from reality
To hard to confess the incapacity
Insincere
I`m insincere
So I lie again
I said I don`t care
I said I was scared
Insecure
I`m insecure
So I cry along the night
And I die living my life
Innocent
I`m not innocent
So I`m guilty
Guilty for my misfortune

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 02:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #


četvrtak, 25.01.2007.

Opet jedan od onih čestih sjebanih dana moga sjebanog života...
I opet tražim prijatelja u knjigama...opet tražim prijatelja u glazbi, u žici....
Jutros se prbudih u suzama...u strahu...Mislila sam da sam se napokon riješila noćne more...ne...nisam...
Tada je zapravo tek počela...ponovo...

Sada je već noć... snjeg je napadao...vani je hladno, a ja sjedim u toploj sobi i pišem gluposti toliko da bi se riješila ovih misli koje mi se vrte glavom...
Geldala sam gore kao svake večeri...Zvijezde nisu sjale... Oblaci su sakrili njihovu ljepotu....
Uvijek pratim zvijezde i čudim im se... pitam se što su uopće? Koliko ih je? Jesu li ono što mi ljudi mislimo da jesu?
Zašto su stvorene? I zašto su tako daleko od nas? tako nedodirljive i tajanstvene...
Mjesec je tek malo virio iza oblaka kao da je pokriven njime i spava...
Nebo noću izgleda tako mirno i tiho...izgleda tako tužno...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 23:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 22.01.2007.

Yes I am...

I`m waiting for the night
I`m waiting for the darkness
I will be alone on my bed again
I wanna fall asleep again
I wanna dream away my fuckin` life
I wanna sleep along the silent night
Never gonna wake again
Yes, I am a dreamer
Cause my life`s a nightmare…


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 19:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #


subota, 13.01.2007.

Go away...please...Don`t do it...

Još me nešto vuče tebi, još me nešto trese kad te vidim... Možda je to samo onaj strah što si mi ga pod kožu ulio one večeri dok još nisam znala da si takav... A izgledao si tako mirno...tako si mi bio drag...
Nisam znala da si takav... Nisam htjela da si takav... Nisam htjela isto što i ti...
Igrao si se mojom hrabrošću koja još tada nije bila jaka... Nisam bila jaka... Samo sam tražila ljubav...Lijek srcu...A naišla na tebe, nasilnog kretena... Besramnu budalu...Bila sam glupa i pokazala slabost i strah...suze...
Suze koje si ti izazvao...Bjes koji si i ti imao u očima... Da sam plakala znao bi da sam slaba... Da sam te molila, to nisam htjela... Šta mi je preostalo nego da te odgurnem i pobjegnem... Kako si se onda još usudio ići zamnom? Znaš li kako sam se bojala? Znaš li kako si me uplašio? Znaš li kako se toga još uvijek bojim? Znaš li da nikome više nemogu vjerovati radi tebe?
Šta bi bilo samnom da nisam pobjegla? Šta bi mi napravio? Ono šta si namjeravao??? Ono na šta si me pokušao prisiliti??
Bi li došao do svog cilja??? I šta bi onda napravio?? Kako si mogao biti takav...???
Kako da sad ikome vjerujem? Vjerovala sam tebi a ...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 03:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #


petak, 05.01.2007.

Lithium

Lithium, Don't wanna lock me up inside
Lithium, Don't wanna forget how it feels without
Lithium, I wanna stay in love with my sorrow
Oh but God I want to let it go

Come to bed, don't make me sleep alone
Couldn't hide the emptiness you let it show
Never wanted it to be so cold
Just didn't drink enough to say you love me

I can't hold on to me
Wonder what's wrong with me

Lithium, Don't wanna lock me up inside
Lithium, Don't wanna forget how it feels without
Lithium, I wanna stay in love with my sorrow

Oh don't want to let it lay me down this time
Drown my will to fly
Here in the darkness I know myself
Can't break free until I let it go
Let me go

Darling, I forgive you after all
Anything is better than to be alone
And in the end I guess I had to fall
Always find my place among the ashes

I can't hold on to me
Wonder what's wrong with me

Lithium, Don't wanna lock me up inside
Lithium, Don't wanna forget how it feels without
Lithium, I wanna stay in love with you
Oh I'm gonna let it go

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 23:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.