Image Hosted by ImageShack.us


sretantuzannocrybeljzubocoolrofl
kissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmad
deadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynut
partysmokinthumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjamifinonamcormah
ludhrvatskazujopjevalaze

Koliko ti se svida blog
Odlican je!
Dobar!
Moze i bolje!
  
pollcode.com free polls

srijeda, 19.03.2008.

mrtav cvijet

Ja sam
Ja sam mrtav cvijet
Otkad me ostavila
Ja vise nisam ja
Niti ona nije ona
Ostalo je ništa
I iz ništa same idemo dalje
Sa nekim svojim, nekim nepoznatim
Nekim stranim
Idemo dalje
Bez nas
Bez sebe
I živimo
Živimo loše
Sanjamo život
Ali ga imamo
I nekako smo sretne
Jedna bez druge
Ali u dubini duše se volimo
Ipak..
Ne razumijem
NE RAZUMIJEM!
Zašto..??
Čemu to?
Stvarno ne razumijem
Tebe, da tebe.
Ali ja neću plakati
Dosta je bilo
STVARNO DOSTA
I nemam RJEĆI za takvo ponašanje
Nikada neću razumjeti
I zauvijek ću te mrziti
Mrzit ću te zbog jedne mane
Jer si se dala
Dala si se
Prepustila..
Obuzela te tama
Odveo te krivi put
O znam
Znam da sam i ja kriva
Znam
Ali priznaj..
I ti
Ali ja idem dalje
Odlučila sam
Više neću žaliti
Ni patiti
Suzu pustiti neću
Ti si prošlost
Ti si moje najveće ništa
Ti si prazna kutija
Okrećem lice životu
Radujem mu se
I nadam
Vjerujem mu
Po prvi put
Ovo je zadnje moje o tebi
Tebe više nema
Nisi tu
U mome svijetu
Gotovo je
Iscrpilo me nakon toliko godina
I zaslužila sam bolje od tebe
Ti si nitko
U meni si samo bol
Ti si loše stvorenje
Ti nemaš smisla
Ostavljam te
JA TE OSTAVLJAM
REKLA SAM
GOTOVO JE
SAD JE STVARNO GOTOVO
PREDAJEM TE SMRTI
VJEČNOJ
A živote moj
Prijateljice moja
ČEKAM
Dođi mi
Daj aperitiv
Tebe volim
S tobom živim
Dođi mi
Ja sam sretno dijete
Volim te
!



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





do sada ljudi na ovom blogu:::::
Free Site Counter
Free Site Counter

sada na našem blogu je::::::
users online ljudova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MRVICA
Allo...ja sam Antonija...
Rođena sam 5.5.1992.god u Puli a zivim u Vukovaru...
Mrvica su me nazvali u petom razredu kada sam dosla u Vu....zato sto sam mala;)
Obozavam slusati glazbu, al najvise volim metal.....cajke ne podnosim....!!!!
Volim spavati, izlezavati se, gledati hororre....
pa pa......;)

my photo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA
Helloo...zovem se Kristina, Tina je samo jedan od mojih nadimaka..
rođena sam 28.09.1991 u Zagrebu, živim trenutno u Vukovaru.
Image Hosted by ImageShack.us

moj msn: little.girl.006@hotmail.com
mail: kyka2@net.hr
slusam sve i svašta, a hobi mi je spavanje:))
obožavam aute, al su mi draži motori...kiss=O))

ovo sam jaaa.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naš mail::::::::
dvijezlobneduse@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us


BLoGoVi::::::::

Damir - My soul
Renato(KrofnA)
LiKviD3X and SATAN
Karolina
Ivana
Vlatko
Emma


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr