Image Hosted by ImageShack.us


sretantuzannocrybeljzubocoolrofl
kissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmad
deadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynut
partysmokinthumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjamifinonamcormah
ludhrvatskazujopjevalaze

Koliko ti se svida blog
Odlican je!
Dobar!
Moze i bolje!
  
pollcode.com free polls

nedjelja, 17.02.2008.

Valentinovo...!!

kisskisssretanwinkpartycerekcerekcerekpjevapjevayeswinkbeljcoolcoolNeka svi znaju....... DAMIRE, VOLIM TE.. JAKOC!

Osoba kao ti rađa se samo jednom, samo jednom upoznaje, samo jednom.. ma ja tebe želim stalno bebo..
Ti mi daješ podršku, moć, ljubav sreću, pažnju.. uz tebe imam sve, i uz tebe sam i ja cijela!

SLIKA GOVORI TISUĆU RIJEĆI, A SLIKA, HVALA BOGU IMA DOSTA..cerek






| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





do sada ljudi na ovom blogu:::::
Free Site Counter
Free Site Counter

sada na našem blogu je::::::
users online ljudova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MRVICA
Allo...ja sam Antonija...
Rođena sam 5.5.1992.god u Puli a zivim u Vukovaru...
Mrvica su me nazvali u petom razredu kada sam dosla u Vu....zato sto sam mala;)
Obozavam slusati glazbu, al najvise volim metal.....cajke ne podnosim....!!!!
Volim spavati, izlezavati se, gledati hororre....
pa pa......;)

my photo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA
Helloo...zovem se Kristina, Tina je samo jedan od mojih nadimaka..
rođena sam 28.09.1991 u Zagrebu, živim trenutno u Vukovaru.
Image Hosted by ImageShack.us

moj msn: little.girl.006@hotmail.com
mail: kyka2@net.hr
slusam sve i svašta, a hobi mi je spavanje:))
obožavam aute, al su mi draži motori...kiss=O))

ovo sam jaaa.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naš mail::::::::
dvijezlobneduse@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us


BLoGoVi::::::::

Damir - My soul
Renato(KrofnA)
LiKviD3X and SATAN
Karolina
Ivana
Vlatko
Emma


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr