Image Hosted by ImageShack.us


sretantuzannocrybeljzubocoolrofl
kissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmad
deadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynut
partysmokinthumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjamifinonamcormah
ludhrvatskazujopjevalaze

Koliko ti se svida blog
Odlican je!
Dobar!
Moze i bolje!
  
pollcode.com free polls

ponedjeljak, 03.12.2007.

GLUPI LJUDI

bas sam o ovome htjela pisat, ali htjela sam postedit sam glupe ljudi ovoga, da ne moraju toliko mislit svojom jadnom malom glavicom. ali eto nek citaju oni koji mogu razumjet. ima stvarno posebnih slucajeva. ima dvije stvari koje nikada ali bas nikada necu razumjet... prva je ta kako ljudi mogu bit tako glupi, da se ja stidim kada se sjetim da postoje, da ne mogu mislit glavom, ko da je stvarno nemaju, i mislila sam da ce svi kad tad odrasti ali sam se prevarila. druga stvar koju ne mogu razumjet je ta kako ljudi idu ubijat druge zbog gluposti. tj. kako su srbi mogli ic ubijat ljude zbog materijalnih stvari. a sad opet su se vratili i zive u nasem susjedstvu, a njihovi sinovi fino opet pocinju, kurce se tu ko da su kod kuce! al tjesim se kada vidim da postoji normalnih ljudi koji te mogu razumjet, koji te vole i onda sam ja opet najsretnje bice na svijetu... nema se tu vise sta pricat, tko ima imalo nes u toj svojoj lijepoj glavici zna sto zelim rec, ostalima predlazem da se vrate u svoj svijet... jer ocito nismo u istom!
e da i malo razmislite tko ste, sto mozete, sto jeste, a sto ne... neserite vise i vodite ljubav a ne rat! pozz


Click here for Myspace Layouts





| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





do sada ljudi na ovom blogu:::::
Free Site Counter
Free Site Counter

sada na našem blogu je::::::
users online ljudova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MRVICA
Allo...ja sam Antonija...
Rođena sam 5.5.1992.god u Puli a zivim u Vukovaru...
Mrvica su me nazvali u petom razredu kada sam dosla u Vu....zato sto sam mala;)
Obozavam slusati glazbu, al najvise volim metal.....cajke ne podnosim....!!!!
Volim spavati, izlezavati se, gledati hororre....
pa pa......;)

my photo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA
Helloo...zovem se Kristina, Tina je samo jedan od mojih nadimaka..
rođena sam 28.09.1991 u Zagrebu, živim trenutno u Vukovaru.
Image Hosted by ImageShack.us

moj msn: little.girl.006@hotmail.com
mail: kyka2@net.hr
slusam sve i svašta, a hobi mi je spavanje:))
obožavam aute, al su mi draži motori...kiss=O))

ovo sam jaaa.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naš mail::::::::
dvijezlobneduse@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us


BLoGoVi::::::::

Damir - My soul
Renato(KrofnA)
LiKviD3X and SATAN
Karolina
Ivana
Vlatko
Emma


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr