Image Hosted by ImageShack.us


sretantuzannocrybeljzubocoolrofl
kissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmad
deadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynut
partysmokinthumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjamifinonamcormah
ludhrvatskazujopjevalaze

Koliko ti se svida blog
Odlican je!
Dobar!
Moze i bolje!
  
pollcode.com free polls

srijeda, 24.10.2007.

RITAM NAŠEG ŽIVOTA

EEEEEEEEEEJ LJUDOVI......DI STE.....Ovo je nas blogić....
IIIII.....neznam sta da napisem............
ovak'... kao prvo dobro nam došli... ovdje ćete saznati neke naše doživljaje :0))
i da.... nemojte zaboravit komentirat!!!

ovo su nasi najspaljeniji spotovi:::::Nightwish-Amaranth

Jos jedna pjesma::::::LaFee-Beweg dein arsch


I jos jedan spot:::::Tarja-I walk alone


Cradle of Filth-Scorched Earth Erotica.....


Jeste zadovoljni....ha....?!;)
Pozz svim nasim frendovima.....od mrve i tine.....
Bas u kurcu neznam sta da napišem.....

Ovo su moje pjesmice....mrvica....za moju dušu....ha ha ha



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





do sada ljudi na ovom blogu:::::
Free Site Counter
Free Site Counter

sada na našem blogu je::::::
users online ljudova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MRVICA
Allo...ja sam Antonija...
Rođena sam 5.5.1992.god u Puli a zivim u Vukovaru...
Mrvica su me nazvali u petom razredu kada sam dosla u Vu....zato sto sam mala;)
Obozavam slusati glazbu, al najvise volim metal.....cajke ne podnosim....!!!!
Volim spavati, izlezavati se, gledati hororre....
pa pa......;)

my photo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA
Helloo...zovem se Kristina, Tina je samo jedan od mojih nadimaka..
rođena sam 28.09.1991 u Zagrebu, živim trenutno u Vukovaru.
Image Hosted by ImageShack.us

moj msn: little.girl.006@hotmail.com
mail: kyka2@net.hr
slusam sve i svašta, a hobi mi je spavanje:))
obožavam aute, al su mi draži motori...kiss=O))

ovo sam jaaa.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naš mail::::::::
dvijezlobneduse@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us


BLoGoVi::::::::

Damir - My soul
Renato(KrofnA)
LiKviD3X and SATAN
Karolina
Ivana
Vlatko
Emma


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr