I najvažnije - hrana za dušu
31.05.2016.Svi znamo da možemo hraniti naše tijelo najkvalitetnijim namirnicama na svijetu, birati sve iz organskog uzgoja, od pića do hrane, pa do odjeće... ali ako naša duša nema ono najvažnije, u banani smo!
Naša duša treba hranu, treba mir...mir koji dolazi samo od onog tko nas je stvorio.
U narednim postovima podijeliti ću one molitve koje su meni donijele prije svega duševnu zrelost, zatim mir I prepoznavanje Božje volje za moj život. Moje molitve, koje su obuhvaćale između ostalog I prošnje, donijele su I meni I mojim bližnjima puno radosti I Božjeg blagoslova.
komentiraj (0) * ispiši * #
Zrnca mudrosti...savjeti za posao
02.05.2016.1.Kada se po prvi puta upoznajete s nekime na sastanku ili poslovnom događaju, predstavite se punim imenom i prezimenom. Ako se predstavljate samo s imenom, drugi će vas teže zapamtiti. Zato je dobro uvijek imati i podsjetnicu pri ruci.
2.Izbjegavajte prekrižavanje nogu za vrijeme sastanaka i razgovora s kolegama. To druge može omesti, a time djelujete i previše opušteno. S druge strane, loše je i za cirkulaciju.
3.Nemojte se previše zahvaljivati. Naravno, lijepo je i pristojno izraziti zahvalnost, ali reći 'hvala' previše puta tijekom jednog razgovora drugoj strani može biti odbojno i čudno.
4.Ako je ikako moguće, ručajte u kuhinji ili izvan ureda. Vaši kolege sigurno neće biti oduševljeni mirisima i zvukovima žvakanja dok jedete za svojim radnim stolom.
5.Pozvali ste suradnike ili klijente na večeru ili piće? Bonton nalaže da vi platite račun.
6.Za vrijeme sastanaka i radnih ručkova uklonite svoje osobne stvari sa stola. Ovdje se ponajprije misli na mobitel, koji može omesti i vas i vaše sugovornike. Ono što mnogi također zaboravljaju je i činjenica da je mobitel velik izvor bakterija. Sjetite se toga kada ste na ručku.
7.Ne pretjerujte s pitanjima na sastancima, jer time trošite tuđe vrijeme. Naravno, uvijek je poželjno postaviti nekoliko pametnih pitanja, ali to ne znači da ih morate imate u pripremi dvadesetak. Ako imate veći broj pitanja, pošaljite ih naknadno suradnicima e-mailom.
8.Ne 'uletavajte' ljudima nenajavljeno u urede, jer nikad ne možete sa sigurnošću znati koliko je netko zaposlen i pod pritiskom rokova. Radije se najavite telefonskim pozivom ili e-mailom.
9.U e-mail konverzacijama koristite opciju "Odgovori svima" samo kada je to stvarno potrebno i važno. U suprotnom ćete samo ljudima nepotrebno trošiti vrijeme. Dodatan savjet je da iz konverzacija izbacite ljude za koje nije potrebno da sudjeluju u njima.
komentiraj (2) * ispiši * #