10.02.2008., nedjelja

Yeah, you're pretty good looking, for a girl. But your back is so broken. And this feeling's still gonna linger on, until the year 2525 now.

Photobucket

The White Stripes.

Puklo me. Sto drugo reci.
. Ali na dobar nacin. ^^


. I da. Prebojala sam svoju tamno plavu kosu u crnu s plavim odsjajem. Zelja nakon 2 godine ispunjena. Iskreno... smatram da izgledam puno bolje s takvom kosom, s obzirom na boju tena ^^
Filozofije.

KLara se vratila u normalu nakon sto je uocila potencijalnu seksualnu metu. Napokon povratak euforije, hormona, i boli-me-kurac-za-svijet stanja. Naravno da me samo fizicki privlaci, ako se to rpomijeni ima da jebem jezha. Blagoreceno.

. Hormoni cine cuda, yeah.

. I da. razumna sam. Nisam zatelebana kao kreten vec volim gledati te pravilne, omamljjuce crte lica. heh heh tako mi i treba kad imam 15 godina.

. Zivot je tako lijep kad se imas necemu nadati. Kako mjeseci prolaze tako je meni sve lakse i naucila sam se na Ameriku. Zaboli me kad cvile da kako se mogu odseliti, da kako ih mogu ostaviti. Ali ja hvatam svoju srecu i nikada se nisam vidjela a bome se ni sad ne vidim bas u ... Americi. Isplanirala sam si srednju i upis na Arhitektonski fakultet. Biti ce zajebano, ali tjerat cu to i nadati se najboljem. Treba se pripremit za zivot jelte?

. A sto se tice hobija... heh. Veci zajeb ali sve se moze kad se hoce ^^ a rano sam i pocela.

. JoooJ frustracije.

_____________

. Ugl. Citam Divni Novi Svijet od Aldousa Huxleya. Preporucam knjigu na veliko, cak je i $13 bila vrijedna!
DAKLE negativna utopija buducnosti u obliku getenickog inzinjeringa, drogiranja mase i podsvjesnog manipuliranja istog. Iskljucuje se svaka vrsta samostalnog razmisljanja, umjetnosti, izrazavanja, pa cak i ljubavi, vjere u zamjenu za savrsen svijem u kojem klase funkcioniraju. To je svijet pripadanja svakome i nedostatak roditelja, djecu odgajaju sestre i elektricni sokovi kojima uvjetuju mrznju prema cvijecu; ljepoti prirode. Svijet u najboljem svijetlu, ljudi zvani Ypsiloni, Gamme, Delte, Bete, Alphe plus i minus. I svaka od tih vrsta je obiljezena boju koju nosi, inteligencijom i izgledom. Samo se za jednog pojedinca koji je predodreden da bude alpha koristi samo jedna jajna stanica i spermic, inace su klonirani dokle god se moze. Svi rade svoj posao i zahvalni su na tome jer ne znaju za bolje, dapace, kad ne bi radili bili bi nesretni i dorgirali se sa hormonom sexa i srece previse.

. Zaposlite idijote.

. Svida mi se taj pojam manipuliranja ljudskom masom iz necije zamisli o boljem covjecanstvu. Uzeti nekoga kad se rodi, uvjeriti ga da je sve lose sto mu rade i zabranjuju dobro, uvjeriti ga da smrcu pomaze zajednici jer se razgraduje za biljke i da tako nema strah od smrti. Najnevrjednija zajednica ljudi nije bitna jer ONI mogu napraviti nove i efikasnije za pet minuta, dakle zasto ih zadrzati?
. Sve mi to izgleda kao gorka buducnost. Cak i izvediva. Nema slobode i kako kazu prodavat ce nam muda za bubrege. Zar se to vec ne dogada?


. Imam ideju o tome kako se vecina ljudi ponasaju kao psi. Treba im vodja, netko jaci i veci tko ce ih voditi kroz zivot bez previse razmisljanja, a neki se odluce sami snositi posljedice svojeg djela i brisat vlastita govna za sobom.
. Veseli me izbor, ja mogu izabrati hoce li me zivot vuci za sobom ili cu ja vuci zivot.

Probudila sam se.

Zabavljam samu sebe.

"Guzu na sunce, hon!"

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.