14.06.2009., nedjelja

...Take your time... to trust in me.. and you will find... INFINITY...

Jedino sta mi je u glavi od sinocne veceri.
U pocetku, nije mi bilo do izlaska. Ali sam znala da ce on biti tamo. Morala sam otici, morala sam mu se osvetiti.. Nijedan, pa ni on mene ne moze odbiti. Ne zanima me njegova devojcica, ne zanima me nista. Bojan mora biti moj. Naravno, na jedno vece, nista duze mi ni ne treba. Nikada me nije zanimao. Od one veceri, kada sam mu prisla da igramo, i kada mi je rekao "Lutko, imam devojku" e od tada sam se zagrejala za njega.

Spremila sam se, i Anja je dosla do mene, jer kao i obicno kasnim. Obe smo bile u belim minicima, sa visokim stiklama. Spremala sam se vise od sat i po. "Veceras ces biti moj" rekla sam dok sam stavljala maskaru. Zadovoljna sam napustila stan.

Diskoteka je vec bila puna, narucila sam vodku. Celo vece je bio house&techno. Savrseno. Bojana nigde. Posle sat vremena usao je, sa devojkom. "Odlicno" pomislila sam. Javila sam mu se, i poljubila ga. Devojcicu nisam ni pogledala. Celo vece sam bacala pogled na njega dok sam igrala. Muzika je bila odlicna, vodke sasvim dovoljno a moje zelje za njim i previse. Naizad se odvojio od nje, i situaciju sam naravno odmah iskoristila i krenula za njim. "Cao, krenuo si napolje?" pitala sam ga. Nasmejao se i rekao da je krenuo u toalet. Zamolila sam ga da izadje sa mnom, sto nije mogao da odbije. Stojali smo napolju 20ak minuta, pricali, ni ne secam se o cemu. Videla sam devojcicu njegovu kako izlazi, i zagrlila ga, jer mi navodno nije bilo dobro. Mala je dosla i napravila mu frku. Ahahahaha. Otisli su, svadjajuci se, a ja sam se zadovoljna vratila i nastavila da igram uz moju omiljenu INFINITY. Nisam ga smuvala, al sam bliza jedan korak.


Danas sam se cula sa Bojanom, posvadjao se sa devojcicom. Pitala sam ga da izadjemo na pice. Muskarac, naravno je pristao.
Sa njima je bar lako, sa njima mozes kako hoces, ako umes. Veceras ce biti moj, a mozda i sledece vece. Zavisi.. kako se ljubi.

Relax... TAKE YOUR TIME...


• 18:59 • 4 KomentaraIsprintaj#







  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga
:)

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Design: Azzul S'phyre