< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (18)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...:::Blogachi koje ja chitam:::...

KonTAkT:wawa_1_4@yahoo.com-ak vam neš treba pišite =)
Jana smijeh
Bara rolleyes
Mateja nut
Zakon dizajni thumbup
Mary9 wink
Matea ili onlysmile dead
Bl@cky smokin
girlfromklc party
uragan_katrina rolleyes
*lucij@* lud
curaustarkama cool
Lena smijeh
Larkos njami
Doris greedy
Laura dizajn bang
Biky smijeh
*i ja sam princeza * dead
Ines cool
Lana Croft mouthwash
Bella smijeh
Gadura naughty
Wunna njami
any bujka wink
chicksruledead
One girl cool
Atlantida smokin
Heartless Archangel yes
Drinky party
I never know the way wave
Dizajnovi thumbup
GNR girl...in love... rolleyes

Ispričavam se svima koje nisam
spomenula i molim vas da me
obavjestite o tome kako bih
vas stavila ovdje.Isto tako ako
ne želite da se ime vašeg bloga
nalazi ovdje javite!
Hvala...



Baner by: Free designes & baners


Image Hosted by ImageShack.usMade by: Maja- Bannerica

Image Hosted by ImageShack.us
Made by:Bannersworld

myspace layout

myspace layout

-zovem se Lara
-idem u 8.c.,oš Samobor
-slušam skoro pa i svu vrstu glazbe,
a ponajviše rock
-najdraža grupa mi je RHCP
-Avril slušam uvijek i svugdje smijeh
-imam prodoran glas,uvijek me se čuje
ali mi to ne smeta smijeh
-po horoskopu sam jarac
pa pretpostavljam da sva ova tvrdoglavost
dolazi od tamo makar ne vjerujem baš
u horoskop
-volim živcirat ljude koje ne volim,
pogotovo našu rasku
-volim čitat knjige(pogotovo horore)
-ljena sam i nevolim ljude koji misle
da se cijeli svijet vrti oko njih i da
su oni najpametniji i najbolji
-imam ribicu i hrčka
-ribicu baš i nevolim smijeh ,
a hrčka OBOŽAVAM
-nisam zaljubljena i obožavam to cerek
-najfrendice:Tina,Cjta
-super frendice:Hel,Maja,Ida,Jana...Itd...
ostatak ljudi koje poznajem
-najfrend:Max
-super frendovi:Vuki,Ivo...A kaj ja znam ostatak...
-puno osoba iz razreda me živcira,
Hel zna tko je to,a 3 osobe pogotovo
ne volim i ne podnosim(da ne kažem
mrzim),a te osobe ovdje neću spomenut,
a jedna osoba bi se JAKO iznenadila

LLittle
AAmorous
RRealistic
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Slike

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


MySpace Graphics

Još slika...

Image hosting

Image hosting


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster images

Friendster images


Friendster

Friendster


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Myspace

Myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace images

MySpace images


layout for myspace

layout for myspace


image hosting file

image hosting file


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


ponedjeljak, 18.12.2006.

Bok!

Onaj prošli post je bio greška smijeh
Neznam kak se to dogodilo...
Pa zato sad pišem drugi post kako bih to
popravila.
Jučer je u školi bilo onak...Klimavo... smijeh
Ak me kužite kaj hoću reć.Prije škole sam imala
stupid engleski (pisali smo test mad ).
Onda nisam imala niš al nas nisu pustili u školu.
Vani je padala kiša i bilo je hladno a mi pokisli.
Al naravno TKO NAS JEBE!!!Mi smo samo GLUPI,
BEZOBRAZNI,RETARDIRANI učenici kojima je
mjesto u LUDNICI!!!!!Ups,zaboravila sam
AGRESIVNI i DVOLIČNI!!!!!!!Ok,sad sam se malo razljutila
pa idem na drugu temu,a to je naša "najdraža" raska
(nadam se da vidite navodnike!!!),a ta tema će me još
više razljutit!!!!!Nju nitko ne voli.Koga god da pitate
kaže vam da je glupa...Dobro,voli ju naš razredni
dobričina Karlo,al njega ne brojim.Kakvu staru ima
i ja bi bila takva ili bi već od kad pobjegla od doma...
Mi nju imamo iz engleskog,al ja nju nemogu trpit!!!
Kad počne sa svojim vicevima koji uopće nisu
smiješni...Ajme!Ona tam crkava od smijeha a
mi se samo tupo gledamo...No,dobro...
Vratimo se mi raski...Nažalost,al ovo moram
napisat kako bi mi netko iz razreda to
potvrdio jer mi je to reko Ivor.Vjerujem mu
makar je malo lud ...
Rekao mi je da je on shvatio kao da je raska
rekla da treba poslat psihiću Matiju (to mi je
donekle jasno,ipak je reko da će se ubit,
al neće to naptavit,on je kukavica,nema šanse),
Vebu(i to mi je jasno ona je totalno poremećena,
kaj ona sve radi od sebe nut ) i Janu.
To mi uopće nije jasno!!!Kaj joj je pak Jana
skrivila!!!!Vjerojatno to kaj je (prema raski) ona
dvolična.Ja sam prema raski jako AGRESIVNA tak
da će vjerojatno i mene htjet poslat psihiću...
Nebi se čudila da nas sve pošalje...Glupača...
Nisam ja sad 100% sigurna dal je ona to rekla,
Ivor je reko da je on tak shvatio al da isto nije siguran...
No,dobro...DOSTA RASKE!!!!!Ne zaslužuje to....
Bara je danas dizajnirala stroj za mučenje!!!
Kako je zakon!!!!Koga bi ja sve na to stavila... wink
Ima sve potrebno...Vjerujte!!!! smijeh smijeh
Pa...
To bi za sad bilo to...

Bye bye ljudi...I ostavite mi PUNOOOO
komentara!!! mah mah mah mah



| Komentari (38) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.