...Mladost traje casak, ljepota je cvijet, al ljubav je dragulj sto osvaja svijet...!!!!

četvrtak, 03.01.2008.

Na pravit cu malu stanku...

Ovako necu vam pisat neko vrijeme... Idem sada malo prosetat da razbistrim glavu!!!! Vi znate da vas ja sve volim, jel da???!!!
Dobro ako znate, nemojte to nikada zaboraviti.... To bi bilo to!!!! Kraj!!!
Pozzz svima

03.01.2008. u 15:31 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svemu i svacemu.... Pjesmice, sale, dnevne dogadaje - ali one koji su se dogodili meni... Nadam se da ce vam biti zabavno!!!!
VOLIM VAS SVE.... KISSACH

Zajebancija...

***
Alkohol je covjekov najveci neprijatelj,
Samo kukavice bijeze od neprijatelja!!!!

***
...voljet cu nekad...
...voljet cu nekog...
...ali nikad nikog kao
nekad nekog...

***
Moram biti pametna,
kazem sama sebi, ali
da sam pametna,
VOLJELA TE NEBIH...!

***
Danas je tesko biti glup,
Konkurencija je prevelika!!!!

***
Volim ga smrti
Volim ga zivote
MRZIM KUCKU
KOJA MI GA OTE!!!!

***
Decko mi je kao slika,
Treba ga obijesit!!!

***
...lako ces ti bez mene,
Ali kako cu ja bez tebe...

***
Glupache tuguju,
Energicne nadu zamjenu,
Pametne oduvijek imaju rezervu!!!!

***
Mi smo im kurve
Mi smo im najljepsi san
A oni nama jos jedan
Upropasteni dan!!!!

***
Kazna je voljeti me,
Ali cas je imati me!!!


***
Tesko je mrziti nekoga
kome si srce dao
tesko je krenuti kada si
jednom stao, tesko je
proci kraj nekog tko
ti je bio sve, tesko je
voljeti, a reci ne...!


***
...jos uvijek
ZELIM TE
a znam da
NE SMIJEM...

***
Ostavio si malu koja
te voljeti znala. Uzeo
si sve sto ti je dala.
Sve sto si rekao bile
su same lazi, ali
samo cu jednom
reci: što ostavis vise
NE trazi!!!!


***
Ako je grijeh sto TE VOLIM
neka mi se to nikada
ne oprosti!!!


***
Nemojte pricati samnom
ZALJUBIT CETE SE!!!

***
Teske su boli
koje znaju peci
kada nekog volis
a nemozes mu
Reci...


***
Zivot je bolest
koja se prenosi
SEXOM!!!!!


***
Nitko ne umire
kao dijevac,
zivot jebe
svakoga!!!!


***
Cesto je tesko pronaci rijeci...
Jer onih pravih tako je malo...
Ma zar su uopce potrebne rijeci
da shvatis da mi je do tebe
STALO...???


***
Nemoj misliti da si sam
i da zivis samo za sebe
jer za nekog si roden
i netko je roden za tebe!!


***
Nemoj nikada voljeti,
mozda neces shvatitit,
jer kada jednom zavolis
znaj da ces patitit!!!


***
Cajke su zakon
Cajke su moc
Tko ne slusa cajke
Lose ce proc...!!!!!

***
Zivot je kratak
Mladost jos kraca
Ono sto ode vise
se NE vraca

Ovaj box je o meni - SAMO MENI

Ej ljudi zovem se Ana, no u zadnje vrijeme ekipa me prekrstila...
Kako ste ono rekli??? Kurva ili Drolja???? Ubiti nije ni bitno...
Dragi moji ja sam vam obadvoje... Drago mi je sto smo se upoznali!!!!
Pa-pa

Nesto o mojim frendovima i frendicama

NICOL
Jako explozivna osoba, voli kada je sve po njenom.
Jako je drustvena, voli zajebanciju... I ja je jako volim!!!


SISY
Ona je moja ljepota. Nevoli kada je netko zajebava,
ili dira njezine frendice. Uvijek je za zajebanciju,
dosta je zivcana, ali ona je moja beba!!!


SEKA
Seka je jako vesela i optimisticna cura!!!
Voli se zajebavat, voli pomoc frendovima,
ubiti jako je draga osoba!!!


SANJA
Ona jako puno voli pricat, i neprestano pijeva!!!
Ali to je dobro, u zadnje vrijeme joj se nista neda.
Nevoli bas izlazit, nikada je nisam vidjela kako plese
jer Sanja nikada ne plese, ali sve u svemu super cura!!!


IDA
Ida... Hm... Sto reci?? Voli se zajebavat, ali ni to joj
vise bas nejde!!! Voli se dobro napusit, tada joj je najbolje!!!


SPEEDY
On vam ide samnom u razred. On je jedan jako dobar, ali
dosta povucen decko!!! Svima nam pomaze kada
nam nesto treba...


NINO
Otrov... Hm... To vam je jedna jako lukava osoba!!!
On je jedna velika, osijecajna dobrica, koja ni mrava nemoze zgazit!!
Uvijek se zajebava, gotovo nikada nije ozbiljan...


KARLA
Karla je mala luda plavusha... Obozava pit, plesat...
Zajebantica je... Nekada cak mozes i ozbiljno pricat s njom!!!
Zezam se... Dobra je ona cura!!!


MONIKA
Nju neznam dugo, ali cura je ok...
Mozes normalno pricat s njom, zajebavat se...
Sve u svemu super!!!!


Evo izdvojila sam samo one s kojima se stalno druzim i vidam...
A vi ostali, svi ste vi zakon... Inace si ni nebi bili dobri!!! Hihihihih
Pozzzzzz