wolim:pametne,slatke,razumljive,drage,brižne i zabavne ljude
newolim:grube,dosadne,bahate i smotane ljude

Slike

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

< srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

design by: .•° AvRiLkA °•.

kostur by × BloG MasteR ×

Opis bloga

Ah...moi dnevnik,svaki dan ga vodim,ak stignem...ofĆ..xD...

Avatari

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

petak, 03.07.2009.

Promjenila sam se...xD...

Ah isprićavam se šta nisam prije došla na blog i pisala vam...bila sam kod tetke i kume...pa nisam mogla...ja se jpš jednom isprićavam...ovi dani su bili drukćiji od drugih...xD...sve mi je bilo nekako ćudno...ali eto...našla sam jednu curu kojoj jaaaaako vjerujem i super je...i sve naj...sad imam dvije bff...s tom drugom curom se možda se ćak i više slažem...makar je starija od mene...nwm...Više baš ne slušam rock i punk neg r'n'b ali i rock i punk ali slabo...malo slušam i domaće pjesme...istražujem malo...i već mi se je nešta svidjelo...ima jedna dobra pjesma : Oliver Dragojević - Vjeruj mi (stavit cu video da vidite)...sad sam u zadnje vrijeme vesela...imam dvije bff (Petra i Karlich)...brat mi se javlja stalno...mama isto...tata mi je kupio novi teen ...xD...nesto mi je u zadnje vrijeme smješno...to šta sam izenenada nasla bff...ona je cool i uvijek je iskrena prema meni a ja to volim...hehe..a valjd ima i sreće za mene nakon tolike tuge...
Kod tetke je bilo ok a kod kume je bilo preeeeeeedosadno...grr...ima ona razmaženu kćer koju ne podnosim...ali eto preživjela sam...
U zadnje vrijeme razmišljam puno o nekim stvarima...o prijateljstvu...o budučnosti...o 7 razzu i to kak ću ja pohvatat sve gradivo...fkt će bit teško ali uspjet ću ja to...nadam se...trudit ću se...pa niko nije pao 7 razz pa neću ni ja...
I da mislim da ću odpilit neke ljude...koji su bezobrazni...jaAaAako...poslušat ću ja Karlich...<3...a i Petru...<3...volim ih...jako...ali mislim da neki ljudi užasno glupi kao npr. jedna ana...u...dosađuje stalno...a u mp3...aj sad sam se raspisala...dosta mojih doživljaja...xD...
Sutra se 10000000% cujemo...papa...kiss...<3





| KoMeNTaRi (1) | pRiNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.