nobody say life is easy

17.07.2006., ponedjeljak

vratila sam se....

pa na moru je bilo OK. prvih tjedan dana nisam izlazila iz kuće, ali onda kad mi je došla sister sam se malo okupala....
da vas sada ne gnjavim idem ostavljati komentare.........
- 10:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

nikaj posebno




adopt your own virtual pet!





evo vam moji mail ak mi nekaj 'oćete reć
hopeless@net.hr




What is your weird quotient? Click to find out!

nemoj te misliti da sam čudna.... jako
jer je njih 54% čudnije od mene
11% su ko i ja
a 35% ih je normalnije
to se odnosi na one koji su rješavali test
PROBAJTE I VI PA MI RECITE REZULTATE!!!
ili ih stavite na blog

blogichi....

Angel Dust
+...Sara...+
Castro
Djevojchica
Dead
London Eye
Dark angel


ŽAO MI JE KAJ NISU SVI BLOGOVI KOJE ČITAM ALI MI SE STVARNO NIJE DALO PISAT... JOŠ ĆU IH JA NEKOLIKO NADOPISAT






Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Free Counter
Free Counter

HTML i CSS tutoriali