Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..ako ćete imat razumijevanja za mene (?!)..

Što volim, što ne volim, ovisi o raspoloženju.

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic





credits

Design: murderscene
Base Code: x


još jedno jutro koje ne vodi nikamo

srijeda, 24.06.2009.

Ljeto?? Pa čovječe mislim da je bilo ljepše zimi!!!
Jesen se čini tako daleko... ali ja želim da dođe.... da smo ponovo svi zajedno, i da nam više nikog ne oduzmu! Zašto bi učenik morao biti udaljen i izoliran jer ima obiteljsku krizu, a škola zabušava dodaljnjega. Tko zna gdje je sada, kako mu je, što misli... Ja bih došla, kao i uvijek, uspela se na prozor, sa vjerojatno ružnim rešetkama, i pozvala bih ga van, čarolijom bih poništila realnu snagu svega. Ali ja nisam čarobnjak!
počet ću pisati u jednu bilježnicu sve što mi se događa s prijateljima i sl. Ne želim baš sve pamtiti isključivo u glavi, raspuknut ću se...!

Kako je život tužan.... Da nije zbog graha? Ma ne!

Život je tužan samo ako se mi u to uvjerimo. Meni se čini da mene to svijet uvjerava već duže vrijeme. Ne, ne smije mi se to činiti!
Ljudi moji, ja ponovo putujem, ali vi ne znate da ja putujem inače, ili? kad imate bogatu mlađahnu mamicu Havaji su vam neobvezna vikendica. Ma, kakve ja to gluposti pričam?
Zašto se ja, kao savršen primjer prosječnog čovjeka, nikad nemogu zadovoljiti postojećim stanjem. kad je zima, jedva čekam ljeto i proljeće, no onda se tmurna zima pretvori u nešto lijepo zbog par sitnica, i dođe proljeće, još sam u eteru, evo ljeta, oh gdje mi je zima, a kad će jsen.... Sve se bojim što će biti na jesen. Bleah. Što je s mojim dragim, dragim U2. ? Kakve suim to nove pjesme. Gdje je onaj stari rock koji volim? Ma dobro, ajde, dečki volim vas još uvijek. 9.8. moraš mi ispružit ruku da me odvučeš na pozornicu. Pozornica, to je moje mjesto...

=) A što reći više? Pozdrav, ugodan boravak, i budite zadovoljni onim što imate.

| 10:44 | Komentari (13) | On/Off | Print | # |