Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..ako ćete imat razumijevanja za mene (?!)..

Što volim, što ne volim, ovisi o raspoloženju.

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic





credits

Design: murderscene
Base Code: x


Jedan veliki pozdrav

ponedjeljak, 27.04.2009.

Za početak svima jedan veliki pozdrav (Haaaj). Post se piše nakon dugo vremena. Je li stvarno dugo, ne znam, moj pojam o vremenu potpuno se izjalovio. Hm, razmišljam hoću li vas gnjaviti s vremenom, vedro je kod mene i Sljeme se sjajno vidi ;).
Moj prijatelj se prilično zeza sa životom, a ja sam mu tu kao konkurencija. Razrednica je u opasnom stanju, ali cijela garderoba joj bolje stoji otkako je smršavila. Maturalno putovanje?... Ne, to nije to. Samo izlet dvodnevni. To znači da preko noći možda neću imat dovoljno slobode da šmugnem natrag kući pa se opet vratim. Šit :P
Ispravila sam čak jednu ocjenu. To je bio toliki korak da sam od osjećaja slobode iz škole izjurila i polila par osoba litrama vode, zatvorila se na tavan i za dobra stara vremena počela čitat krimiće... Tražim dasku da mogu surfat po gelenderu. Ma šalim se, samo ako osjetim baš jaku volju, našla sam stari album na tavanu, pa kad sam se vidjela s onim ožiljkom zbog daske - jadna mama ... I sad mog prijatelja mnogo ljudi mrzi. A mene gledaju k'o s onoga svijeta. Čak nisu primjetili moje postignuće u ispravljanju. Sazvala se ona tajna sekta, ma ono kad nam zovu roditelje. Bilo je svega, ljudi su okrutni. Sad ga mrze, ali to nije moja stvar, on je neodgovoran. A osobe s važnijim položajem su mu popuštale. U zadnje vrijeme i mene hudo gledaju. A niti jedan jedini put nisam nikome ništa rekla. A kamoli napravila. On se isto još drži za riječi, nije prešao na djela, ne, nije nikome naudio. Eah te riječi. Ma.
Sjećam se kad smo se penjali po krovu. On zbog lopte, ja zbog mačketine koja mi se zamjerila. Mama me tog dana popreko gledala toliko da se čudim da nema dioptriju. Ja nisam dobro dijete.
Pokušavam pamtiti i možda zapisat događaje, jer znam da ću im se poslije smijat. A, i ovo mislim: ako upoznam nekog, neću valjda počet s provociranjem, šalit ću se malo na svoj račun a treba imati osim smisla za humor i malo materijala. Kad čuje koliko sam luda, možda će se i nasmijati. Tako ja osvajam. (:
Bog me razumije. Ne zamjera mi. Živite ljudi, ne dajte da vas tuđe mišljenje sputa u vašem! Pozdrav svima, hvala što idete na moj blog.

| 11:28 | Komentari (18) | On/Off | Print | # |