Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..ako ćete imat razumijevanja za mene (?!)..

Što volim, što ne volim, ovisi o raspoloženju.

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic





credits

Design: murderscene
Base Code: x


Svijet čeka mir a mi mislimo da svijet može čekati ... a može...

srijeda, 14.01.2009.

Evo me opet. Sve je zaleđeno. Kako sam se dovukla do ovdje, ne znam. Prošo je već jedan običan dan gdje sam se zabavila, ali ta lica misle da sam obična, jednostavna i potpuno kriva osoba. Ne krivim ih. Moje ponašanje je zaista čudno. To što imam narav koja se ničeg ne boji (ustvari se boji, ofc). I uvijek se javim čak i kad me ne pitaju i onda nešto izvalim što nema nikakve veze, ali se smiju... Profesori, i svi drugi me osuđuju i ni ne pomišljaju da mi nije važno što drugi misle o meni, ali opet misle da ništa ne zaslužujem od povjerenja jer se s još nekima po njihovom mišljenju sličnima volim družiti, zabavljati. To je moj život i ja želim ovo * od svoje duše pretvorit u nešto lijepo, mlado i vedro! I misle da je moje "ponašanje" razlog tome jer mi je tata u Americi (što nije, ali mumm je trebala nešto reći), i ne navraća. Da vam kažem, moij "daddy" jest u Americi i posjećuje me često, ali to nije moj tata.
Ali to mi nije važno, on mi je super frend. I sad jedna, kako kažu, moja naj prijateljica, zaljubila se. Da, čula sam to prije godinu dana, iako to inače od je čujem svake godine. Ali ovaj put nije tak super. Mislim da ovorimo o čovjeku koj mi je prije nekih 5 god promjenio život. On mi je sve. Ali ja volim šutit, i neću joj to reći. U vezi njega, hhmm kaže da me voli. I što mi više treba? Ona nikad prema meni nije bila puno fer, osim toga očito uživa u iluzijama da on nju isto gleda. Možda gleda, briga me sve i da ju voli, jer voli mene. :) N ekriviteme zbog mog pompoznog stajališta, ali ne može nitko sad baš razumijet o kraja kaj mislim. Rekla sam, bio mi je i sad mi je sve.
Ima puno dobrih osoba koje znam, većina su dečki, ali što mogu takve su okolnosti. I kad kasnim uvijek kasnim s onakvima da me profesori odma pristrijele pogledom jer dolazim sa stilom. I nisam razmažena, i ne pravim se važna, samo meni je ponekad život - igra.
Volim igre, ali ja ne varam i često popuštam drugima, ali to mi ne smeta. Ja sam svoj cilj već ostvarila, samo da još nađem one koje sam ostavila.. nadams e da su još ovdje sa svijetom.. čekajte, molim vas..!


| 13:55 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |