disclaimer

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Y

ja sam ninka,... imam 13 god..
wolim se zezzat,. i druzhit s frendowima..
naj serija tree hill,.. slusham hip hop tj.
swe osim narodnjaka,..


Linkovi

Y

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr












ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more












ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




























































bedzevi.com,button,badges,priponke,Rihanna


bedzevi.com,button,badges,priponke,Shakira


bedzevi.com,button,badges,priponke,Zirafa


bedzevi.com,button,badges,priponke,Majmun


bedzevi.com,button,badges,priponke,Smile



:) heh.. :)

Y



petak, 21.12.2007.

gOtOwA jE SkHoLa:), AlI i bIg BrOtHeR:(

aaa dayes,.. gotowa je skhola... ali samo polugodishte...
ma nema weze,. glawno je da sam proshla sa 5yes... i danas mi je u skholi bilooo onno ODLICHNO,,.... samo mi bilo bolje da smo imali shrachene sate.. al meni nema wezze... jer sam proshla s 5.. imam
4- chetworke
9- petica...................................
to je meni okeee... uglawnom nadam se da chu neshto dobit za taj uspjeh,... i sad se osjecham tak.. neznam prreee wishe dobro.. neznam zasht... ali samo mi je zhao shto je bb zawrshio,.. a owo mi je bila naj sezona... a daj,.. ja josh da je zawrshio crycry.. ewo stawit chu neke slike.. meni nay kandidata daklee...
- tessathumbup.. meni je ona bila nayy...

- - arsen- on je meni bio al stwarno super sretan...

- - maya paola,.. bila mi je zzuper ali stwarno.

e da i owogodishnji pobjednik je, wedran,...- greedy nowo pecheni bogatash...


... i toliko od mene.. hwala swima na kommowima i nastawite kommentirati.. shaljem wamm pusu.. cya

21.12.2007. u 23:09 • 104 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>