disclaimer

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Y

ja sam ninka,... imam 13 god..
wolim se zezzat,. i druzhit s frendowima..
naj serija tree hill,.. slusham hip hop tj.
swe osim narodnjaka,..


Linkovi

Y

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr












ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more












ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




























































bedzevi.com,button,badges,priponke,Rihanna


bedzevi.com,button,badges,priponke,Shakira


bedzevi.com,button,badges,priponke,Zirafa


bedzevi.com,button,badges,priponke,Majmun


bedzevi.com,button,badges,priponke,Smile



:) heh.. :)

Y



utorak, 18.12.2007.

CcCc..

E ZAR NIJE CHUDNO SHTO TI CIJELI DAN POKWARI JEDNA MALA SITNICA?
owa koza meni kazhe da imam ocjene izmedhu 4 i 5 iz matke,.. ali owa koza JAJICHKA... (a glupa sam nisam smjela wrijedhat kozu)... dakle da nastawim.. ona men kazhe prem da pricham i igram se pod satom nemrem imat 5.. pa ak ja matku nepishem,.. pa st onda pihem.. imam swaku lekciju.. widjet che ona shta je ne pisanje sljedeche polugodishte... cccc... grrrrr.. mrzzzim je.. no daaa, danas na tjelesnom sam imala crnu majicu ( a nastawnik( lijecheni alkoholichar) zahtjewa bijelu,.. i ja nak opkazhem tu crnu i nak kazhem.. nastawniche ewo JA IMAM BIJELU MAJICU,.. a on mene nak pogleda ko da zheli rech GONI SE TAMO, UBIT CHU TE,.. ( ma puno osjechaja u jednom pogledu) ali sam ipak igrala tjelesni,... mislim danjashni da mi je kooooma... strawa... idem sad malo gledat tw.... kommajte..

ewo wam 2 slike:



puswa;)

18.12.2007. u 20:01 • 172 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>