< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

petak, 14.11.2008.

bez posebnog naslova

evo ljudovi moji,samo da se kratko javim
u osijeku je super,prošla sam kolokvij iz matke tako da sam bila jako sretna,ali misllim da fiziku neću proći pa se ni ne živciram previše..izlasci su preludi,zabava je zajamčena itd.
ah ta ljubav..imam novog dečka,btw....super mi je s njim..ima 21 god i na 3.god je upranog prava..on je nešto najbolje što mi se ikad dogodilo u životu zato jer napokon osjećam sreću koju jaaaaako dugo nisam osjetila..nadam se da ću u s njim biti dosta dugo jer on je ono nešto što mi daje snage da se ujutro probudim i odem na faks,da preživim dan...
sada sjedim u sobi sa još četvoro ljudi i opet ramišljam o njemu,ne prođe ni jedna sekunda da ne pomislim na njega..jednostavno ne doživljavam ljude oko sebe..neki kažu da sam se promijenila..možda jesam,a možda me on pomijenio..ne znam..totalno se ponekad zateknem kako razmišljam o životu koji mi tako brzo prolazi pred očima i zapitam se kuda to sve vodi...ma onda se opet vratim u stvarnost i kažem sama sebi :"ŽIVOT JE JEDAN KOJI SDA VODIMO I TREBAMO ISKORISTITI SVAKI JEBENI TRENUTAK TOGA ŽIVOTA"....



| Speak (8) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.