< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

ponedjeljak, 22.10.2007.

samo kratko

finoevo ljudi moji...ja se opet ne javljam baš često jer mi na jebenom blogu neki eror...i zlatko ga je dobio jer je pokušavao to riješit...SORRY ZLATKO...

i tako...subota bila super...bila kod gotala u suhopolju na rođendanu..bilo je prejebeno...došla vlakom u grad i nastavila pit sa zlatkom...bila je i daca(nije mogla piti jer je vozila :( ))...

malo mi je jelenina frenica digla tlak,pa sam malo i plakala,ali ništa strašno..kasnije smo se ja i zlatko zabavljali i tak...subota prošla i ja opet ostala bez glasa...hehe...

budite pozdravljeni
pusa svima



| Speak (7) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.