< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

četvrtak, 17.05.2007.

.............................................................................

ovaj post posvećen je mojoj prijateljici,a sve što je napisano u ovom postu je ona napisala na papir,a ja samo prenosim...pusa svima...
NETKO DRUGI

Ponekad je teško probuditi se ujutro sa mišljenjem da si propalica i da sve što imaš nisi zaslužila,ali život je takav-uzmi sve što ti pruža,živi za danas jer te možda neće biti sutra.Ne bojim se smrti,ali se bojim živjeti,ne mogu se cijeli život boriti protiv sebe,tražim spas i izlaz iz tame,a uzimam tebe-sranje,zbog kojeg sve je postalo gore,srušilo mi je snove,trebamo to uzeti jer osjećat ćemo se bolje."Za nas nema granice",bile su riječi koje su me vodile,želje da postanem netko bile su iza mene,nije bilo istine,samo lažan osmijeh ukomirane osobe.Taj pritisak je postao previše za mene,postala sam izgubljena osoba koja je ostala bez svega vrijednoga,bilo je vrijeme da kažem DOSTA!Ovakav život više nema smisla,mislila sam da letim,a sama sam sebi lomila krila,dala bih sve da mogu vratiti vrijeme i izbrisati to iz svog života.Sada molim Boga da bude uz mene i da mi da snage za sve ono što me čeka i onoga dana kada me više ne bude,možete reći da sam pokušala.Teško je pronaći prave riječi da opišu ove osjećaje,nema nikoga da ti pomogne i stane uz tebe.Zar da živim svaki dan kao da je posljednji?Sve dolazi i prolazi,čak i ovaj život za koji si se danas borio ne obećava da ćeš ga i sutra živjeti.Sve se promijenilo,nigdje nema mjesta istini,snovi koji su se trebali ostvariti ostali su negdje u prošlosti,mračne uspomene vode me u san,pitanje kako dalje vode me u novi dan,1000 je načina da padneš na dno,a samo jedan da se digneš u nebo.U ljubavi je nestalo strasti,poštenje smo negdje odbacili,a najbolji prijatelji postaju stranci...ali jednog dana nas više neće biti.Ma kakvi god bili,pred smrti ćemo oči otvoriti,nitko je ne može izbjeći i svi ćemo biti ravnopravni...neki su ljepši,neki bogatiji,ali nitko nije najbolji.Zapamti,danas imaš sve,a sutra ti već stavljaju na grob cvijeće jer život je poput svijeće-kada izgori nitko je neće,svaka riječ koja dolazi iz mojih usta je istinita,svaka moja rima je poruka.Ubili su 2 Paca i više nema HIP-HOPA,ali dio moga srca još zbog toga kuca,ne mogu ga izbaciti iz svog srca,zbog njega mi u oku suza blista,možda ovo nema smisla,možete reći da sam luda i da sam jebena propalica,ali to je moja stvar i moja sudbina,to je ono što se zove ŽIVOTNA ODLUKA!!!!!




...zaboravih napisat da ona obožava 2 PACA i svaka riječ je istinita...pa ljudi,osvrnite se oko sebe i pogledajte da život nije savršen i da brzo dolazi kraj....nemojte biti podli,sebični,umišljeni,živite,imajte prijatelje i volite i bit ćete sretni!!!!!



| Speak (4) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.