< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

subota, 24.06.2006.

odlazim...

....ali samo na par dana...idem malo baki u posjet...zapravo idem sutra,pa eto zamolia bih vas da mi ostavljate komentarčiće dok me nema...vraćam se za tjedan dana...svima šaljem jednu velikukiss



| Speak (20) | Print | x |

petak, 16.06.2006.

evo i mene nakon dugo vremena...nisam dugo pisala zato jer sam morala malo i na školu misliti pošto su mi ocjene bile malo u k.... pa eto...ali na kraju je sve dobro završilo...prošla sam s 5 što mi je bio i cilj...samo mi je žao što je škola završila,najviše zbog društva...znam da ćmo se viđati u gradu,ali nije to isto....

ne znam šta bih pisala,užasno mi je dosadno...jedino me spašava što mi seka ima trening u gradu tak da mogu u time...ovo ljeto će biti jako dosadno,osjećam to već,ali valjda ću naći neku zabavu...idem sad pozdrav...
kiss



| Speak (14) | Print | x |

utorak, 06.06.2006.

zbilja mi je krenulo...

...da,baš mi je krenulo...ovih dana mi ne može biti gore...ma kad bolje razmislim,ipak može...nita mi ne ide kako bi trebalo ići...kraj školske godine je blizu,a ja ne znam dal ću proći s 5 tak da mi sve i svi idu na živce,stalno sam nervozna i uopće mi se ne ide doma poslije škole(i naravno da ne odem doma) jer znam da ću se posvađati sa starim pa zato bolje ne....evo sutra dobijamo matku-to će biti jako loše,pišemo hrvatski,pita engleski i nisam sigurna dal će povijest pitati..a ja ništa nisam ni pogledala...jednostavno mi je dosta svega i nemam snage više za ništa....

...jedina dobra stvar u svemu ovome je što sam upoznala ashlee...cura je fenomenalna i zato joj šaljem jednu velikukiss

e da,ako kojim slučajem budem išla van,oni koji me budu vidjeli nek se prave da me ne vide jer ću se toliko party i smokin da neću na nogama moći stajati...idem sad....mislim da ću puknucu



| Speak (15) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.