travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

srijeda, 19.04.2006.

BEZ KOMENTARA!!!!!!!!!!

evo sad sam baš čitala neke postove s blogova tzv. savršenih cura.........e koje su to bolesnice,tam nešt seru kak savršeno izgledaju i kak one imaju hrpu love i kak putuju po svijetu....ma daj cure ohladite malo.......NITKO NIJE SAVRŠEN!!!!!!!!!!kak to nekim ljudima nije jasno......onak totalno misle da su face ili ne znam ni ja šta ne misle(ne znam dal uopće imaju mozak ili jednostavno nemaju ništa u glavi)...........e da,i onda se još prepiru koja je ljepša,a zapravo su sve srednja žalost....ja to zovem poremećin umovima,a čitala sam postove samo radi zabave i da bi ih kasnije mogla popljuvati jer su one sve obične NULE,NIŠTA,ZERO.......to nisam napisala zato jer sam kao ljubomorna,nego zato da ismijem njih koje misle da perfect.....nije sve u vanjskom izlgedu.....a one očito to niakd neće shvatiti..bang


P.S. @plavuša:nisam ja rekla da su sve plavuše glupe,ali većina njih je,jer su uglavnom umišljene i pokvarene do srži.......smijeh

smokin



| Speak (19) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.