Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga


bigoo.ws - Text Note Generators

To sam ja:
Blinkies Doll Images

Blinkies Doll Images


To je Kety:
Blinkies Doll Images

Blinkies Doll Images


To je Sanja:


Blinkies Doll Images

Blinkies Doll Images




Big Smile Images

Big Smile Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts




Blog je od:Antonela
Ona živi na Jarunu.
Razred joj je ludilo!!!
Njena naj prijateljica je Kety.
Još dobrih blogova možete vidjeti ovdje:
Kety-moja naj frendica,zabavna i odličan i zanimljiv blogsmijeh
Anja-luda cura i super blogdead
Vlatka-isto luda cura,dobar blog
Sanja-plavuša,dobar blog

Doris-ako volite Chrisa ova je stranica za vas
Jopa super cura iz razreda i super blog



Da znate kada treba u krevet:

bigoo.ws



bigoo.ws








Celebrities Male Images

Celebrities Male Images






MySpace Layouts images

MySpace Layouts







Sexy Redhead Lindsay Lohan Images

Sexy Redhead Lindsay Lohan Images











Friendster Layout hosted images

Friendster Layout








Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Gold Glitter Sundae Glitters

Gold Glitter Sundae Glitters




Chartreuse & Brown Glitter Dog Glitters

Chartreuse & Brown Glitter Dog Glitters




Blog images codes

Blog images





Big Glitter Sesame Street Elmo Glitters

Big Glitter Sesame Street Elmo Glitters






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 30.06.2007.

Evo mene!!!!winkHvala svima na komentarima i da vam se odužim
odlučila sam napisati novi post.yesJa sam dobro a nadam se i vi. Svaki
se dan svađamo sa nekim idiotima iz našeg parka i stvarno su mi počeli
ići na živce.Nas nekoliko cura smo uzeli 3 jaja i mislile ih pogoditi ali su
se oni upapčili i nisu sišli van.Ništa čudno za njih.Malo nam je dosadno
ali kako kad.Najčešće igramo odbojku i kartamo se,a neki dan smo išli i
na bazene.Bilo je super.Završila je škola!!!!!!!!!!! Više neznam što da
vam kažem pa vam evo neke podatke mog bloga:
Prvi post na ovom blogu: 20.05.2007
Ukupno 8 posteva
Riječi u svim postevima: 277
Ukupno komentara ste mi dali: 320
Na blogu vas je bilo 500
Evo vam neke gluposti!!!!!!!




Make Love Letters at bigoo.ws







Send a Dozen Roses at bigoo.ws

- 22:26 - Komentiraj (254) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.