.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Image Hosted by ImageShack.us
finoAnko & Lara

Image Hosted by ImageShack.us
finoTihana

Image Hosted by ImageShack.us
finoSuki

Image Hosted by ImageShack.us
finoAnna & Luce

Image Hosted by ImageShack.us
finoDuzzzdic

Image Hosted by ImageShack.us
finoLarica


Image Hosted by ImageShack.us
finoBrajka

Image Hosted by ImageShack.us
finoplawushadizz

Adrese

MSN-> nneellaa667@hotmail.com

MAIL-> nneellaa667@net.hr

petak, 07.03.2008.

Cao :-D

Evo da vam se javim napokon...Ja kod Ivanice i imam priliku pisat postich...Gabi nes sere pa smeta i nemrem se koncentriratmad...Kao sto znate,napokon sam proslavila svoj 14 rođendan u Saloonu i bilo je super...Sad se zatvorio i nemamo gdje izlazit dok ne nademo novu zrtvu:-D ali cula sam za muski striptiz u nekom klubu,pa.....cu mozda zaboraviti jednog decka...poceli smo u razredu slusat aspirin i ostale cajke...ja sam se prebacila sa hip-hopa na cajke i techno:-D...pocela sam se druzit sa nekim curama vise,a s nekima manje,nego prije jer sam shvatila da su mi neke cure vaznije od nekih s kojim sam se druzila prije...Ivanica vise nije djevicaparty...napokon fino...a Gaby ce se razdjeviciti u 3. svijetskom ratu kada ce je zli cetnici silovat s skarniclom na glavi dead...Gaby papa kolacicelud...i nekuzi kaj pricamozubo....i kaze da je ugly slutlud...tak treba sine!!!!!! IDEMO DALJEhrvatska...mislim da vam je to dovoljno za sada...E,da...kupila sam si durex EXTRA safe thumbup...Za svaki slucaj...za jednog decka naughty...ili ti ga,Ivanuzubobelj...Moja mala umjetna,sisata Ivanicakiss...odo sad...e da...imam novi broj,msn,mail,blogwink...to je to...Čao!!! voli Vas vasa Neelamah:kiss



| - 16:52 - ...komentiraj me.... (1) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.