< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tinchy

Opis bloga

evo... ovo mi je , kak da kažem "novi blog" ... al nije nov nego samo ga selim na novu adresu jer mi je neko (opet -_-') hacko i mjenjo i jebo po lozinki...tu ču u boxu pisat o sebi a u postove o NLO-u
evo pjesmica :D prije je bila pain al sam odlučila promjenit...... po 3 put...
What If God Was One of Us - Joan Osbourne

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


ELENIN :D

JELENIN

STARI BLOG MOG RAZREDA


LADIN :D


i ...OD MIRNE

...NETKO MI JE REKO DA MIRNA IMA NOVI... :D


FALA AKO POSJETITE :D

Malo o meni ... evo tu ču u ovaj box pisat sve o meni i šta je meni važno u mom zivotu ... a da nije vezano za NLO i misteriju itd...

Ime:blanka
Prezime: tko treba znat, zna :P
sviram syntysajzer
Rođena: jesam, jednom davno... prije dugih 13 godina i pol
Iddem u bivši 7.c i u buduči 8.c
Volim: čips, sokove, :D, svoj kompjuter, ma puno toga...
Ne volim:umišljene, bahate i pohlepne cure... bang, Horvata (hehe), ŠKOLU!!!! argh!, profesore, ... ah ma neznam hehe
Msn: blansh_088@hotmail.com
slika: nedam ju... :D
Zivim:u Dugom Selu još uvjek...
Kučni ljubimac... lola....he he
evo vam i slikica...
Image and video hosting by TinyPic
best frendice....
ELENA, ANJA, NATALIJA,KIKA (kita - hehe) ...ima ih još punooo...
best frendovi
TOMO, i još neki iz razreda....
evo slikice...


ovo je Kelja (elena)

slika je maknuta...jer je kelja rekla da neče tu bit...pa tak da....ehee...ko je vidijo vidijo je ....


a ovo su nata i anja...

Image and video hosting by TinyPic

evo baba Jela kak ju ja zovem...Jelena...
Image and video hosting by TinyPic

a ovo kita...mislim.... kika...haha
Image and video hosting by TinyPic

lada...heh
Image and video hosting by TinyPic

lesi.....hehe
Image and video hosting by TinyPic

kolar..
Image and video hosting by TinyPic

A ovo njegov pas....Abba
Image and video hosting by TinyPic



ev o.... ovo nije normalno ljudi... ja sam bila kod bunčića (ako neznate tam neki restoran...)
i ljepo ja kupim 2 cole i dođe meni lik kao 70 kn?!?!? wtf?!?! šta fakat jedna coca cola može biti 35 kn????...
ako je tu 35.... koliko je na moru?? 100 kn??!?!?!...a neznam znam da sam spušila 70 kn na 2 soka....a to mi baš nije normalno ....odgovorite u komovima....


evo opet pišem u box...
objavljivam svečano da idem na more...evo i tako ja na vir...valjda...hh
a sad dovucite svoja blog-dupenca vamo i komajte jer hoču blog zakopan...ovaj...zatrpan komovima kad se vratim inačee... inače ste najebali...

MOJI IZLJEVI BJESA :D
-evo uvodim novu rubriku moj i izljevi bjesa....
-tu pišem sveee loše ...šta mi se desi u školi (najviše če toga bit)
i izvan nje... uživajte...

-COCA COLA
mater im ********* šta je ovo ljudi.....
dva soka koštaju 70 kn?!?!?!?!
wtf?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
sranje ili owwww crap....
shit happens.....to me tješi....ak sam opče dobro napisala...
mrzim svoj život u takvim trenucima....
a jesam budala, dala 70 !!! KN!!!!!

-BLOG
koji je kurac ovom blogu?!?!?!?!!?
zaš su slova tak velka ...?!?!?
zaš se neče nikom učitat!??!!?
opet ču ga morat premještat u PM!!!!!! ... -_-''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
UBIT ČU SE..... isse bože zaš mora bit takav sjeban kako me živcira najrađe ga nebi pisala....

pls...posjetite blogove mojih frendova...

ELENIN :D

JELENIN...

STARI BLOG MOG RAZREDA...

LADIN :D

...NETKO MI JE REKO DA MIRNA IMA NOVI...

i ...OD MIRNE stari....taj mi je super


FALA AKO POSJETITE :D


moja najdraža rečenica ...hehe ... svemir je jednostavno prevelik da bi u njemu samo na jednoj pl

subota, 30.08.2008.

opet....dugo nije bilo novog posta...

.... to je zato šta sam sad stalno igrala BiteFight i neznam... mislim da cu opet pocet pisat ovaj blog... al nezznam javite mi u komovima...



- USPUT KLIKNI TU PLIIIIIIZ...



| Comments (0) | Print this post | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.