kad bi svi ljudi na svijetu baš kao sva djeca na svijetu,o kad bi svi ljudi na svijeetu o...dlučili da...

četvrtak, 14.09.2006.

ponekad
kad šećem pustim ulicama sama
kad zaronim duboko i osjetim ljepotu mora po cijelom tijelu
kad čujem tvoje ime
kad u bljesku sjećanja vidim jedinstvanu boju tvojih očiju
kad vidim tvoj broj
kad se sjetim tvoje tajne
tvog bloga...

sjetim se tebe
sjetim se da si trebao doći
sjetim se da sam te vidjela s drugom
no bilo je to ranije...
ali sjetim se da sam čula šapte o trećoj
meni dragoj
sada suparnici
o kako to boli

a ja
mene nema
ja sam ti samo topla riječ
sugovornik
"frendica"
i osiguranje za cugu

o neznaš
neznaš koliko mi značiš
i nikad
nikad nećeš znati
jer nikad
nikad ti neću reći
neću imati snage
da upropastim to prijateljstvo
prijateljstvo patnje
tihe patnje

ali ona je samo prividno tiha
jer meni
meni je zaglušujuća,
zaglušujuća dok pršti iz svake moje pore
i gubi se
neprimjetno
i tiho
odlazi...
ostajem samo ja
i bolno sjećanje
jer ti si meni sve

ti si mi savršen
prvi i zadnji dečko na kojem nisam pronašla mane
zaista
tako je...
tvoje oči...
taj pogled...
tvoje usne...
smješak...
govor...
humor...
mističnost...
kojom se uvjek ipak činiš tako blizu...
osjećajnost...
pozitivna energija...unatoč tvojoj prošlosti,
i onome što najviše boli:

tvoja ljubav!
u našem prijateljstvu rekao si mi neke stvari...
pričao o svojoj pravoj ljubavi
tako bolna je bila ta priča...
i nisam znala
nisam mogla ne suosjećati s tobom
a istodobno sam proklinjala tu osobu

...kako mu je mogla to učiniti...

ispod snažnog tijela nalazilo se krhko biće
koje želim usrećiti

a moje želje nemoguće je ispuniti
jer nema te sile koja bi me mogla natjerati da riskiram...
ne toliko
ne sad
ne tako
ne to prijateljstvo...
o kako je ljubav lijepa
mrzim ju
i obožavam...

...ljubav

...o kako je boženstven taj prokleto predivan osjećaj nedohvative bliskosti
kako je umirujuća ta žestoka glazba propasti...
- 19:33 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.