kad bi svi ljudi na svijetu baš kao sva djeca na svijetu,o kad bi svi ljudi na svijeetu o...dlučili da...

ponedjeljak, 04.09.2006.

(bez naslova)-varam se

odlučila sam otvorit novi blog...imam što reći,na drugi način...ja sam čudna duša,stvarno,jesam...
o meni?trebala bi o tome pisati u boxu,jelda?e pa neda mi se...uostalom dosta mi je prihvaćanja tuđih pravila...
počinje škola,ljetno društvo otišlo,frendice ošle u domove u drugi grad,potencijalni ON je daleko a net veze je onamogućio zbog svoje nasilnosti...
fosili se svađaju(starci),stari uništava obiteljsku imovinu a braća...jedno je suicidno,a drugo ,kad ne crkava od posla,puši znate već šta...

prekjučer je prestalo,ali prije tog tri dana za redom me van zove čovjek 7 godina stariji od mene...a ja sam 2.srednje...nenormalno...prvi put sam rekla da radim,drugi da me boli glava,
a treći da imamo žensku večer...i imali smo,6 cura,4 litre bambusa i iju ju...a rješila bi se ja njega brže al je prije s mojim društvom izlazio i poznam ga,i frend nam je i jednostavno neznam kako...
prvi dan škole sam slučajno markirala...neznam kako,profa nam je krivo dala raspored,dođem s marende 7 minuta prije zvona kad ono dvorište prazno...hodnici isto...shit...naravno,nisam išla na misu...
u subotu sam prvi put poljubila curu,---u usta---nije bio pravi žvaljanac,al je jezik provirio,valjda...ak se dobro sjećam.
nju dugo znam.iz osnovne.bila mi je frendica prosle godine smo se zbližile...al ne na ovaj način...neznam kak se desilo...zajebavale smo se,3 metra od ovog njenog mutavca,s kojim
je vec 8 mjeseci...10 zapravo...inače se s nekim frendicama,kao i s dečkima,glumatamo,kao,ljubavnici ovo-ono,al nikad nije bilo zapravo,ono,šlatanje je bilo najdalje što smo išli,a sad...danas sam jju vidjela...normalno smo s drustvom bili na kavi,kad je rekla meni:e,neki dan si bila malo pijana...i onda se nasmiješila...neznam,čudno je bilo...stvarno neznam...nonoali istinu da kazem,nije me sram nje,i nisam puno pila taj dan,i nekak mi je flrgma oko toga,neznam,možda sam stvarno bi...
- 14:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.