prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

LinKici

Blog.hr

ifkin i moj blog=D
ifkee
pepa
blog od tome tolica i njegovog frenda
tona
teychy
banana i njegova ekipa
luce

Nekaj o meni!

x...volim..x
-sebexD
-frendove
-ifku i peu
-starce
-buraza
-more
-ljeto
-toplinu
-izležavanje
-

Fotke

aaa to je ifkica..ifana...ive...ikica...fikica...fakina...tikica..pa na dalje..ona je sve moje..moje jutro..moje podne i moja vecersretan...a tuka...=D...i sjetna sam sta je imam...i uvjek je samnom..i uvjek se izlacimo iz bedova...smijehma sve zakoon ivke...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ja=D

Image Hosted by ImageShack.us

i ponovo ja
Image Hosted by ImageShack.us

i još jedna ja
Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us

Pavo..legenda od decka..uvijek spreman na zajebanciju...ma zakoon

Image Hosted by ImageShack.us

to su kova i pavo zajedno..smijehkak cu cakani,....njuuunjuunju

Image Hosted by ImageShack.us

to je kovaa...ovaj sa gornje slike desnoo...ma frik je isto supear...sam daj izadi iz loseg drustvazaliven


to smo nas dvijee...a mlađi danima..heee
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

tada..pepa..ova njena fotka mi je najljepša fotka na kojoj je ona ispala...a to je sasisterkom..ma zakon je cura..kiss
a nemrete ukrast fotkubelj(ja se nadam)


Image Hosted by ImageShack.us

Natalia...ja ju prozvala italia i tak ju zovemo...=D...slika slikana na lučici..a cura je legenda..ma kraljica

ivana...ma cura je zakon...plavušaa...ne sječam se kad smo se upoznale...al se sječam ko da je bilo jučer kad smo setale bose u sosicima po centru....is kak necu zamisljat kak smo izgledale..pusa plavuši
Image Hosted by ImageShack.us


buraz na motoru se zabusio u ivanu kad smo isle prema centu...=Dja bi na virrr...da se vrjeme vrati i da tamo stane
Image Hosted by ImageShack.us


filliip...ma decko je premedenii..i cakanii...fino.i 1. srednji je..sam kaj imam ponovo problem visine...
Image Hosted by ImageShack.us
i ov dolje je fico...ova fotka se bas i ne kuzi...
Image Hosted by ImageShack.us



ivan...uff...zgodan do bola..al mu se nisam ni priblizila..ivanina zona=D
Image Hosted by ImageShack.us



Italia i ja na lučici=D
Image Hosted by ImageShack.us


susjedithumbupzakon su deckovi...prozor moje sobe gleda na njihovu kucu...skoro pa nam spojeni prozori..ma uvijek me bude i bacaju kamencice po prozorumouthwash
+Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

aaa...to me ivana išarala sa crvenim lakom..pisala po meni=D

e taj dan je bio zakoon...bilo je hladno i nije bilo sunca i morale smo se obuc..i nosile smo one ciganske sosice kaj zveckaju kad pesu trbušni ples...kad smo usle u dučkas jedna nas baba sterala..koji bed,al ne kuzim..ma ludoo
Image Hosted by ImageShack.us



četvrtak, 20.12.2007.

...eheej..dOsla sam i Ja dA napisheM noVI PsteK...piSat cu U ivaninom sTilu...a ivE mojnE Se ljUtiiT kAj te kOpAm....niJe naMjerNo...=D...
aj Od kud Da počnEM...prwo shu prestat pisat mjeshanim slowimazubo..nemrem ja tozubo
ovo prvo polugodiste mi bash fora...to mi bash i nije oke tema...zabrijala sam si da chu imat vishe kulja...al sam je jedna iz matematike i hrvatskog...rekla mi je profa iz povjseti da cu imat iz posvesti..al sam skicala u imenik danas pod "engleskim" i nema kulje..dvoja jesmijeh
ea nisam zadovoljna sa ocjenama...u drugom cu polugodistu fakat ucit...yes.a trta me kad mi stara vidi knjižicu...eek..to neshe bit dopronono
.................
danas samo ivana i ja pod hrvatskim stgakle korektor..i zarežem ja napola korektor sa škaramasmokin i sve sprica okolo..i po klupii i po ifki..joo ivee..sory ljubezubo
...
e da treba mi pomoč oko uređivanja bloga..meni je malo dosadan blog..i treba ga malo osvježit jelda?..aj ak ima neko nekakvu ofucanu ideju..nek osavi komm=D
...
i ovaj dolje post..nisam vam to ja pisala..to sam kopala sa nechijeg bloga...ma di bi ja pisatala tolki postsmijeh

Image and video hosting by TinyPic

|Komentiraj 33| Printaj| *|

design by Bahata =)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.