njubina na lovce

srijeda, 19.10.2011.

Birokracija na nedjelu

Birokratska sranja su raznovrsna. Svakakvih priča ljudi imaju i sve su zasigurno dovele naratora priče do ludila. Ima takva jedna i u mojoj kući. Ova se protegla čak u internacionalne vode.
Nakon naše kućne inicijative odlučili smo vidjeti što je sa našim grobnim mjestom smještenim na gradskom groblju. Javili smo se u komunalnu gradsku ustanovu koja upravlja tim grobljem sa upitom. Na licu mjesta, gospodin je rekao da to grobno mjesto nije uvedeno u njihov sustav te skretao pažnju na to da smo za tu situaciju mi krivi. Pitam se ja sljedeće. Ukoliko je komunalno društvo odgovorno za gradsko groblje, zar nije njima u interesu imati kontrolu? Zar nebi oni trebali znati kakva je situacija i "tko pije a tko plača" po tom pitanju? To što grobno mjesto nije uvedeno u njihov računalni sustav direktno govori da ustanova nije obavila svoj dio posla jer, znam da ja nebih dozvolio da neznam "što se dešava pod mojim krovom". Ako rukovodiš s nečim zar nije onda tvoja dužnost održavati sustav i njegovu funkcionalnost, te uklanjati probleme?
Tako na kraju ispada da smo mi odgovorni što naše grobno mjesto nije zapisano u računalnu bazu. Trebao bih biti lud kad bih to prihvatio. Izgleda da je to grobno mjesto palo s neba po njihovom "filmu" te smo na neki magični način prekršili neke nepostojeće zakone.
Cijeloj toj zavrzlami kao šlag na tortu dolazi i priča kako je moja prabaka preminula u bolnici u Ljubljani za vrijeme bivše države. Gdje je tu kvaka? Eh, zamislite još k tome, na ostavinskoj raspravi to grobno mjesto o kojem pričamo nije niti spomenuto. U Hrvatskoj, nigdje nije evidentirano da je prabaka preminula. Te zbog toga nemoguće je dokazati bez potvrde iz Ljubljane da je prabaka pokojna. Nemoguće je napraviti ostavinsku raspravu za nekime tko je živ, a ona je bila sprovedena. Pitam se zašto onda birokratski nije dovoljna sprovedena ostavinska za daljnju sudsku proceduru oko groba, već je potreban papir iz Ljubljane? Sustav u kojem živimo iz dana u dan pokazuje tisuće nelogičnosti te samim time možemo shvatiti zašto se događaju trenutni prosvjedi koje imamo diljem svijeta. Ne možeš da ih ne podržiš nakon ovakvih scenarija u životu.

- 01:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #