nedjelja, 31.08.2008.

=) or =( ...??? =(

bokic...Image and video hosting by TinyPic
evo novog posta...=)fino
je da...bila ja na rockasu kod frenda...bilo je bas nice...=)sretan
bila sam do 6-pol 7 i onda sam isla doma da se spremim....jer....?
jer je bila subota...lol...thumbup
e da i isla sam van!!! yes
bilo je odlicno na pocetku...ma...bilo je super!!!

ali!!!!!!!!!!!!!
naravno...vece mi nije zavrsilo kak je trebalo!!!
cijeli sam dan u bedu i neznam kaj da delamno!!! uglavom niko nezna kaj al uzas!!! moj se NAJBOLJI PRIJATELJ naljutil na mene...=(crytuzan
uzas!!! nikad se jos nismo posvadali a poznamo se od 5-tog. razreda!!!
i ja neznam kaj da radim!!!

znam da bus procital to(on) i molim te da se ne ljutis na mene!!!no

Image and video hosting by TinyPic

joooooooooooooooooooooooooooooooooooj...!!!!

uff...evo necu vise o tom...
e ljudi moji...sutra ŠKOLA!!!!zujo
da....da....jooj jedva cekam!!! neznam kak vi al posto ja pem sad u prvi srednje....jako sam uzbudena....!!!! heheh....i tak....
idem sad...
i hocu da mi puno puno puno komate jer neznam kaj vam se strgalo!!! lol....

pozdrav: MARKU,Christini,Mony,Kesi,Tanji,Repu,Rafaelu,
i svima koji su jucer bili vani s menom i na rockasu....i
vama koji mi komate!!!!

pozek!!!mahmah

Image and video hosting by TinyPic

by: Campy


12:15 | Komentari (78) | Print | ^ |

četvrtak, 28.08.2008.

bla bla bla... bla bla...blaaaaaaaa....

BOK LJUDEKI...mah
KE IMA?eek
EVO DA JA NEPISEM NOVI POST... yes
SAD CU GA NAPISATI I ONDA TEK TAM NEGI NEDELJA PONEDELJAK....sretan
JER SAM U SUBOTU POZVANA NA ROCKAS...party.A ISLA BI I VAN...njami.I SAD NEMAM POJMA KAK CU TO SVE ORGANIZIRATI...HEHE....bang
OVIH DANA SE MALKO DOSADUJEM I POMAZEM SVOJIMA KOLKO MOGU I TAK...NAVECE SAM UVIJEK NEGDI VANI S FRENDICAMA I FRENDOVIMA...U VILLAMA I TAK...=)fino
DOSLA MI JE KUMA CHRISTINA I IVANA IZ MORA...JOOJ KAJ SU POCRNELEEE...AL SVEJEDNO JE JOS MALKO DOSADNO IAKO SU DOSLE....=)
zijev

SAD NEMAM PUNO ZA ŠRAJBAT!!!:ludImage and video hosting by TinyPic
BORING...KOLKO STE MOGLI ZAKLJUCITI...
U PONEDELJAK ŠKOLA---

ŠKOLA!!!
bangheadbang
AJME....VEC....A JA NEBI JOS....JOS MALKO,....NEGI JOS MJESEC DANA...smijehHEHE....AL OCKEY....BAR MI NEBUDE DOSADNO...LOL....thumbup
HVALA NA KOMACIMA....SVIMA=)
I DA... NEZNAM KAJ DA VAM JOS PISEM....=)
DA...oni kji me cesce posjecuju mogli su primjetiti da sam sve iz boxova skoro izbrisala....doslo mi je tak....al stavit cu ja s Vremanom jos toga...nesto novo i tak...=)
yes

MALKO O LJUBAVI....cerek
KOLKO ZNATE....(OVI KOJI ME POZNAJU) NEMAM DECKA....tuzanno
I SAD GA TRAZIM....LOL...AL NIKAK DA GA NEJDEM....LOL...
NEKA MI SE JAVI NEKI TAMAN,VISOK,DOBAR I :Image and video hosting by TinyPic
TO,....NE....HEHE....cerek
JOOOJ LUDA SAM..!!!
smokin
EVO VAM KOJA SLIKA I GIBAM....=)
uzivajte!!!mahmahmahmah


by: Campy!!!cerekImage and video hosting by TinyPic




16:55 | Komentari (42) | Print | ^ |

petak, 22.08.2008.

ei. novi post. stigo. lol.

ei.
BOK
stize novi post...uf pa da. skuzili ste i sami.
eto. kod mene vam nema nike novog. mislim sve po starom.
jako mi fali moja kuma. uff...ona vam je na moru. jooj...
jedan mi se frend vratio s mora a drugi sad otiso...ajme...a ja poludim.
dosada svaki dan!!!
al ono stvarno odsadno..=(
ja bi na
MORE

fuck!!! a kaj se moe.


Image and video hosting by TinyPic

Bila sam na thompsonu. bilo je oke. nist posebno. rulje u pm. nemres prec jedno do drugog!!!
nekad mi to i dosadilo pa smo ja Dani,Dejo,Keksi i JOpa otisli u Time(Tajm).
Tam smo se malo na lafali!(smijali) Daniju je bilo borin pa je iso densat!(plesat)
I tak...posto je bil ponedeljak i svi su drugi dan morali ic delat...isli smo home.
i tak ludilo
.



ove. evo jedna mala pjesmica koju sam alone izmislila.!!!


...daleka ljubav...

Daleko između dvaju mora sam ja i nemam izlaza...
Umirem od bjede i gladi,a tebe nema...
Pokoji brod s nadom da ce doci, ali ni vjetar me ne traži...
Sama u nadi...i umirem vec...
I sanjam svjetlo da ce doci i vjetar prenjeti poruku...da fališ mi ti...moja jedina daleka ljubavi
!


hehe...eto malo...dobila ja neku inspiraciju pa je sad izmislila na brzinu...
nije bas neke al eto...=)
nemam ke drugo za šrajbat!!!

nadam se da znate ridat ovaj moj šrakopis...
neznam ke mi je stalno tak pisem...hehe,...

eto...
mislim da je to to!!!
ili ne,....
pa je...da...
idem ja sad...a vi mi uzivajte i komajte i to tak...
=)


ps. pozdrav marku.mojoj kumi. "rafaelu".moni.lari.jopi i daniu...neda mi se jos nabrajat...vi ste mi prvi kojih sam se thinkala.

Image and video hosting by TinyPic

pozzz....


by:Njofrica(ili Campy--moj novi nadimak...=)koji sam dobila...=)....)









13:17 | Komentari (86) | Print | ^ |

nedjelja, 17.08.2008.

OBICNI LJUDI!!!

OBICAN,SRAMEZLJIV COVIJEK KOJI SE PRIJAVI NA TAKVU EMISIJU I OTPIJEVA OPERU OD KOJE SVI LJUDI KOJI JE GLEDAJU POCNU SE JEZITI I DOBIVAJU TRNCE...COVJEK JE LEGENDA...NAPRAVILI SU I REKLAMU OD TOGA...TKO GLEDA NJEMACKE PROGRAME MOGO JE TO VEC I VIDJET!!! POGLEDAJTE SAMI I UVJERITE SE DA JE STVARNO DOBAR!!!




E DA...SVI SMO SANJALI KAD SMO BILI MALI(CURE) DA POSTANEMO PJEVACICE!!! MISLIM DA CE OVA CURICA DALEKO DOGURATI!!!
MALA IMA PREDIVAN GLAS...IMA JOS PIJESMA!!! ALI TO JE PJEVALA NA TOJ EMISIJI! MALA JE BAS SLATKA...=)




DECKO KOJEG SU U SKOLI ZEZALI DA SLUSA TAKVU GLAZBU!!!




EVO I ZGODNIH FRAJERA...BAS SU KUL!!!




Big Balloon---BIG LOL!!!



DOBRA SAD NEKI I NISU TAK DOBRO...LOL!!!
MALO DA SE SMIJETE!!!




EVO JOS JEDAN ZANIMLJIV VIDEO...UNUTRA JE COVJEK KOJI SVE TO RADI!!!



VISE ZANIMLJIVIH STVARI MOZETE POGLEDAT NA YOU TUBE UPISITE POJAM OPERA... DALJE ZNATE!!!
ETO TOLIKO OD VIDEA...


SAD ONAJ PRAVI POST!!! U VTC SU DANI GRADA...ROKOVO!!! SVAKI DAN SU FESTE I KONCERTI...partyJUCER JE BILA CRVENA JABUKA...coolISLA SAM S NIKOLOM,DANIELOM,DEJANOM I JOSIPOM MALO DA VIDIMO STA IMA...BILO JE OKE!!! PRVO SMO ISLI U FAST FOOD DA SE DANI NAJEDE...njamiJER KAO NEMRE PIT NA PRAZAN ZELUDAC...nutHEHE...BILI SMO MALO NA TRGU PA SMO OTISLI DO PARADIZA...KASNIJE SMO OTISLI U PITOMACU...TAMO PAK NEMA ZIVE DUSE...SALA...BILO JE LJUDI AL JAKO MALO...CIJELU SAM VECE BILA U TENI!!! DOMA SMO DOSLI U POL 5....LOL...fino
I TAK...MISLIM DA JE U PONEDELJAK THOMPSON...NEZNAM EL PEM...NIJE DA GA NEVOLIM AL ETO...BUDEMO VIDLI...AKO CU IMAT PRIJEVOZ....=)eek
DANAS JE DOSADA...CIJELI SAM DAN U KREVETU I ODMARAM...rolleyes
KUMA MI JE NA MORU...I MARKO...I IVANA...NEMA NIKOGA...ONDA JE JOS VECA DOSADA...JEDINO MONA!!! ONDA ODEM DO NJE PA SE ZEKAMO I DELAMO GLUPOSTI!!!

ETO TOLIKO OD MENE ZA SAD...NADAM SE DA VAM SE SVIDAJU VIDEI...NASLA SAM IH SLUCAJNO NA NETU PA...(MOZA SU NEKI TO I VIDJELI VEC)!!!
HVALA NA KOMACIMA...=)
VRACAM KOMACE!!!
ETO...cerek
BUDITE MI POSZDRAVLJENI...POZEK...
VOLI VAS NJOFRICA!!!cerek
POZEK: jopifino
monisretan
markusretan
kesisretan
tejisretan
tini sretan
nikolisretan
ekipi iz vilasretan
i svima koji mi komaju!!!sretan

Image and video hosting by TinyPic

PUSA***
CMOX***
UZIVAJTE***

mahmah

by:Njofrica


17:56 | Komentari (132) | Print | ^ |

ponedjeljak, 11.08.2008.

...evo novog posta!!!

...........................................................................Image and video hosting by TinyPic
...pozdrav svima
...evo konacno da ja napisem post
...bilo je i vrijeme
...zelim se jos zahvaliti na komačima...HVALA SVIMA!!!Image and video hosting by TinyPic
...prije par dana bila sam na bazenu u Vtc s curkama...
...bilo je zakon,malo smo se kupale,zekale,suncale i tak...
...al nes je kisa i vjetar stero doma prije nego sto smo mislile ic
...pa smo po kisi trcele u Time (tajm) na kavu!!!
...tamo smo jos malo bile pa isle doma
...u subotu sam bila opet vani
...bilo je oke!
...dosla sam doma oko 4 i nest
...necu pisat dugi post jer mi se i neda
...a ovak kad je kraci post bar ga svatko procita...heheh...=)
...stavit cu vam koju slikicu i to bi bilo toliko od mene za sad!
...zelim da komate&uzivate&opet svratite!!!
Image and video hosting by TinyPic...poz....svima!!!



Image and video hosting by TinyPic



...by:Njofrica


13:54 | Komentari (120) | Print | ^ |

ponedjeljak, 04.08.2008.

oTvoRenJe::

BOKIĆ...EVO NAKON NEKOG VREMANA JA OPET OTVORILA SVOJ BLOG.
OPET MI JE DOSADNO...HEHE.


EVO NECEG STO JE ZA VAS:1. komam svima koji komaju i meni al ne vracam sve komace.2.javite se kad imate nowi post
3.ne saljite mi lance srece
4.svako vase misljene je dobro doslo,
i voljela bih da kazete ako je nesto dobro ili lose.!.!.!.




ZA SAD JE TO TO. NOVI POST CE USKORO.
UZIVAJTE.!.!.!.
POZZ
=)

Image and video hosting by TinyPic


by:Njofrica


11:10 | Komentari (169) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0