nedjelja, 06.07.2008.

...subota...ili nedelja...dont know

Bok svima...kao prvo želim vam zahvaliti na komačima...vratit cu vam, ako vec nisam...=)
A što se naslova tice...jučer subota na nedelju...bila sam vani...bilo je zakon...
Ja i moja kuma cijelu smo večer bili u Teni...pili,pjevali,plesali...pa opet pili,pjevali i plesali,pa pili i jos pili dok se nismo napili...i konabare zezali...=)
Bilo je zakon!!! Došli smo doma u 4...vec se pocelo daniti..lol..
Da vam sve prepricavam bilo bi jako dugo...uglavnom zezali smo ljude kolko smo god mogle...tj. kad nas je neko neš pito mi smo samo govorile Njemacki...=)

i tak...evo vam malo slika...
Uživajte i komajte...pozz
cmoxa

JA I KUMA
Image and video hosting by TinyPic

CHRISTINA ,JACKLIN(ŽAKLIN) I LENA

Image and video hosting by TinyPic

ME

Image and video hosting by TinyPic

DANIEL I JA....CMOX

Image and video hosting by TinyPic

KUMA TINA

Image and video hosting by TinyPic

BURAZ (PROSLA SUBOTA)

Image and video hosting by TinyPic

REP I JA

Image and video hosting by TinyPic

KUMA I JA (PROSLA SUBOTA)

Image and video hosting by TinyPic

DANI I JA(PROSLA SUBOTA)

Image and video hosting by TinyPic


by:Njofrica


14:50 | Komentari (94) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0