Novi post nakon točno 2 mjeseca XD - DiFfeREnT buT HumaN... PeacE... don\'t shut the messengers - Blog.hr
01.09.2009.

Novi post nakon točno 2 mjeseca XD

hej, znam da je već bilo i vrijeme da otipkam novi post, ali OD SADA nije bilo inspiracije, u prijevodu: nije bilo inspiracije ,ali sam imala pametnija posla za radit (ići kod Paole, pa kod Sare ,malo na fešte i tak)
no dobro, i kak ste mi vi??
nadam se da ste dobro, ako mene pitate ja sam odlično..haha
ovih dana malo se vraćam u prošlost i smijem se neprestano

*sjetila sam se mojeg i anamarijinog bloga i crkla sam od smijeha kad sam ga vidjela, tj.ono čemu sam se najviše smijala je ovaj post:

Aloha ljudi!!!
Kak život?
Meni smiješan...pitate se zašto...sad ću vam objasnit...
Jednog petka (prošlog) ja (Gea) napravila sam si pletenice po cijeloj kosi, bilo je komentara svi vrsta...al' najsmiješnije od svega je da sam dobila nadimak LUSTER!!! nut-jako mutawo...dead
Evo vam par komentara svih ljudi koji su me vidjeli onakvu...
Brat:kad ćeš si ih skinut???burninmad
Ivana K.:hahaha...i onda kad smo bili na tjelesnom mi radili stojeve i ja tamo stojim ne rukama i saom čujem Ivanu...hahahahaha....Gea ličiš na luster... izgledalo je da imam one žice od lustera i kako sam imala bijelo-prozirne gumice, izgledalo je da imam lampice...nut
Lidija:haha...vidi je!!!
Dajana:vidi drugi Marinkoheadbang-duuuuuuuuuga priča-!!!!
Učitelj tjelesnog:Jel se ti furaš na Marinka???headbangheadbanglud
Ivana O.:šikara, šikara, šikara
Monika & Sara:stvarno lićiš na Marinkamadnut
Tea:dobro ti stoje pletenice...Fala!smijehsmijeh
Marko Č:šta kopiraš Marinka?!lud
Aleksandra:baš mu sličiš!headbang
Čikeš (razrednik):Gea, šta je ovo???burninmad
Ana B.:vidi ga drugi Marinko!ludlud
Armin:vidi...Bob Marley
Ima još al' moram ić...
Usput, pozdravljam swe ljude koje su imali komentare na moju kosu...
Aloha!!!

jednostavno kad ovo pročitate možete lako završit na podu od smijeha (poput mene)

*Prebrojala sam točno koliko sam crtića obožavala. 30 . čak sam neš počela razmišljat da stavim sve anime i manga na zid u svojoj sobi ,ali stavit ću jednu prelijepu puzzle sliku (paše sa bojama zidova)

*shvatila sam da današnja rock glazba ne može se usporedit s onom 70-ih, 80-ih, 90-ih ,današnja glazba je komercijala (bez uvrede)


i tako dalje i tako bliže bla bla bla hahha
ima puuno stvari čime sam se bavila ovog ljeta ,ali sad nemam vremena za pisat paaaa....

slijede pozdravi i poruke: haha

Pozdravljam Anju i nadam se da ću na proljeće ić u Koprivnicu ,pa me bude upoznala s njenim društvom :D kess
Ivanchugu koja je u Umagu,nikako da dođe kući..al imam jedno pitanje : zašto baš ON??
Marinchicu XD-koja preeelijpo slika
Faith-koju nisam duuugo vidjela
Mattea i Nineta-koji su komentirali moju i Paolinu brzinu
Paolu-koja je išla sa mnom do ladin gaya i nazad
Ivanu i Anamariju
Saru-kod koje sam bila prespavat
Marka-kako sam mu se samo smijala na magic night showu hahahhaa a bubili
Anu B.-koja je izašla iz kazne i ispričala mi se za sve
Ivanu iz Žminja
i sve ostale ljudeke

waaa uskoro ću bit gimnazijalka ,no bez brige neću vas zaboravit smijeh(Ivana, Vjera, Marina, Matteo ,Ana B.<3)



HUGS





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dvije prolupale udarene teenagerice pišu o svojim poremećenim iskustvima i mentalno bolesnim frendovima!!! hhhahhha zapravo samo dvije ne baš obične teenagerice pišu o svakodnevnim shitovima u njihovim životima i mentalno bolesnim frendovima....XD



Image Hosted by ImageShack.us




MoA UzWišeNost (Ivee)
cerek I LUV cerek
swoje frojndowenut
swoju 'seku' Heidi (koja mi u pon dolazi u Umaag) kiss
my family (i to se događaa) wave
čokoladu njami
somebody kiss
ples cerek
lollipop fino
hranuuu njami
moe macke (8) i još na putu cerek
mjuzuuu pjeva
moa čudovišta ispod kreveta nut
cugu party
zujit po gradu zujo
paree greedy
pričat blabla
svoju wc školjku i wc papir smijeh
četkicu za zube mouthwash
moj mali grad na moru hrvatska
moju luđačku košuljicu (samo kad je čistaa) wink
televizijuu thumbup
praznikee cool



burninmad NE luvam burninmad
kad kasnim bang
umišljene glupače mad
kur*ice burninmad
kad sam u kazni
kad sam bolesna
tehničke probleme
kad ne smijem van
neke ljudeke (il neš slično) koje ne bum spominjala
školuu headbang
neopravdane
rat
ubojice životinjaaaa burninmad
pravo krzno
kukceeeeeeeeee no
bolest
sex bez zaštite nono

Don't worry be hippie(GrM)

Peace(yes)

obitelj
frendove
brata
zabavljati se
glazbu

TV & komp
ići u Ladin Gay
fešte (uskoro će biti u juricanima(od nedjelje pa do utorka)...jejdeadyeszubonjamismijeh)
svoju kosu
vesele ljude
svoje već malo poderane smeđe starke
čokoladu(MILKA)njaminjami
peace
dugu
mob
Buhtlu-tak je Iwanna nazvala njenu bivshu mačku (moju sadashnju)...zowe se isto i Đuro,Bubu,Dodo,Tweebila(kak' weli Mawrunaj(CHAO Marunajwavemah)),Munjeni
svoj bike(HOOODALLA)
A*e*

War(not)

lažlaze
rat
neke ljude
politiku
dunje
pozere
fejkere
šminkere
narodnjake
tužne ljude
itd...itd....


CHAO CHAO ,Iwanna i ti napiši koj put koji post....mahmahwavenut





Majne nickovi...(Gea)(67)

*fly-Iwanna O.
*muha=II=
*ush=II=
*lignja-Marunajrofl
*hallo pizza-Marunaj & Anchy

*đeja-učiteljica iz matishe
*geja-swi
*....
*...
*.....

*đeđa-mateteo u 1.raz
*gepenzy-đina
*.....
*geoid-anchy
*......

*.......
*geovin poljno-anchy & marunaj
*green day-swi
*gljiva ludara-Iwnna O. & K.
*gegus-alex

*krumpirich-Tita
*geus
*mmm....fino-markobang
*luster-Iwanna K.
*pletenica 2-swi

*điđa-mateteo u 7.raz
*the earth-mjene ima prevedeno na engleskom
*bob marley-arminio
*kokos-Iwanna K.zujo
*swraka-tita

*đepenzishensie-Lara
*stablo-arminio
*žbunj s naochalama-stari
*chichen hair-faith, marunaj & zvončica
*geili-zwončica

*hippie-swi
*rudolf-.....
*l.j.-to je kratica,a Marunaj zna dobro na shto mislim....
*holdala-mihael ,jer mi se tako zowe bike
*njofra-zvončica

*ludacha-anchy
*đeni-jurica
*100% mutawa-swi
*đeusolinka-banana
*tupko-faith

*.....
*gea-vjera-swi nas brkaju
*udarena-zvončica & ija
*žirafa-xenija
*.......

*....
*chad 2-swi
*.....
*kosata-lidin stari,armin,.....
*.......

*......
*grm-swi
*"vidi,ima istu ikosu k'o i ti"-.... je to rekao ...smijeh
*chupawa-daja
*čupka-daja

*....
*đe-faith,zvončica & marunaj
*malina-daja
*chupawo pile-anamuraj & ija
*ja lažem-mateteo, e matteo ti lažesh ,ne ja
XD
*sid-anamuraj & mateteo

swe te točkice su nickovi kojih se ne mogu sjetiti tj. mogu al'......neke znam al, ne želim ih imat na blogu...dead....

HEHE
CHAO
wavewavemahmahzubo



[IMG]http://img374.imageshack.us/img374/3394/makelovenotwar109064hs7.th.jpg[/IMG]


credits