< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Rikverc da/ne

Opis bloga

Pisat cu vam o svemu... uostalom vidjet cete budete li citali...


Counter From POQbum .com


U ljubavi nemam sreće
koju volim ta me neće
koja me voli tu neću
eto kakvu imam sreću!

Natpis u WC-u: U tvojim rukama je buducnost ove drzave!!

Boriti se za mir isto je kao jebati se za nevinost....




Create a Lava Lamp

Linkovi:

Corvette
Moj 3D model Corvette C6

Supra
Moj 3D model Toyota Supra

3D Warehouse
3D modeli cijeli besplatni Google stranica

Besplatni SMS
Besplatni SMS prema 098, 099 i 091 mrezama

Golf 5 Gti
Golf 5Gti moj 3D model cijeli besplatno....

Chat
Nesto za ubijanje dosade i komuniciranje s ljudima


Prijatelji:

Antonela
Loza
Crazy Grga
Iva
Mateich
Eva


Ljubav:


Ljubav je igra za dvoje cijom greskom nastaje troje!!!!

Ljubav koja je mogla umrijeti, nije bila ljubav.

Voli jer hrabri vole, a kukavice cekaju da budu voljene!!!

Srce postoji upravo zato da ga u ljubavi nekome darujemo.

Odmaranje

Lezim u krevetu, gledam nebo i zvjezdice kako predivno sjaje poput tvojih ociju i mislim si..........................JEBOTE GDJE MI JE KROV???



Tose Proeski
Vezi me za sebe


Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
bicu tvoj stit od celika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Ref.
Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Vezi me za sebe rukama
vezi na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen

Zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem

Vezi me za sebe rukama
vezi na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen



Mile Kitic - Budala

Varas sve redom cujem lazi jos o tome
vec dugo u stopu los glas te prati
ko je taj srecnik u srcu tvome
kraj koga ces ostati

ko je taj srecnik u srcu tvome
kraj koga ces ostati

Samo kad bi znala
kolika sam budala
jos uvek za tobom
dosla bi mi istog trena
koliko god si drugom verna
lako bi mu tu noc rekla zbogom

Samo kad bi znala
kolika sam budala
jos uvek za tobom
dosla bi mi istog trena
koliko god si drugom verna
lako bi mu tu noc rekla zbogom

Mnogi te zele samo zato sto si tudja
a tebe bas briga zivis po svome
nekom sve lepsa, nekom sve ludja
al' zelja si svakome

nekom sve lepsa, nekom sve ludja
al' zelja si svakome

Samo kad bi znala
kolika sam budala
jos uvek za tobom
dosla bi mi istog trena
koliko god si drugom verna
lako bi mu tu noc rekla zbogom

Samo kad bi znala
kolika sam budala
jos uvek za tobom
dosla bi mi istog trena
koliko god si drugom verna
lako bi mu tu noc rekla zbogom

Samo kad bi znala
kolika sam budala
jos uvek za tobom
dosla bi mi istog trena
koliko god si drugom verna
lako bi mu tu noc rekla zbogom

Samo kad bi znala
kolika sam budala
jos uvek za tobom
dosla bi mi istog trena
koliko god si drugom verna
lako bi mu tu noc rekla zbogom

lako bi mu tu noc rekla zbogom

lako bi mu tu noc rekla zbogom!!!

nedjelja, 17.02.2008.

Kiki2

I ova i dosta, vise vam netreba...

|Wanna drive?? 5| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.