< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


You & Me

Design by: Tamy x)

Brijem da ovo ne citas...

Booook svima!!!
ja sam pripadnica ovog svijeta!
neznam sta cu ovdje da napisem...
tak da ono pokusacu vas sto vise gnjavit...
nadams e da cu vam se svidjeti hehe
to je od mene ajde gibam sad
ciao!


EVO AKO NE VIDITE
NEKE CURE IZ MOJE SKOLE
GLEDAJTE!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


About me....
name:_ _ _ _ _!
(ko to moje ime doziva cudni ljudi
cudnog imena)
godine:14(godine prolaze...)
zivim u:pa valjda u kuci
rodena sam:3x.x.19xx.
u horoskopu:e da treba znat...
ljubav:(ne)sretno(ne)zaljubljena
upisacu:DIF(u zagrebu)
do 8.razreda sam u svom gradu...
selim se u zagreb tek u srednju....
volim inace sve sta vole mladi....
volim njega....
volim svoj kopjuter i mob....
volim pretezno normalne ljude....
ne volim:
neke ljude iz moje skole....
ne volim skolu....
ne volim nepozeljne ljude u blizini
slusam:muziku....
metal,rock,punk a ima i neka cajka ok...=)
i to bi bilo to od mene(zasad ukratko)
ajde smack!
jedina osoba koju mrzim
:P....i jos netko...
best friend:Dario
best frendica:Ivona


Image Hosted by ImageShack.us


MA ALFABETH...=)
A-azra-cura koju vol!m od mal3na
B-braz!l tamo b! volj3la !c!
C-c!gar3 n3 pus!m al !ma !h on! koj! !h vol3
D-dar!o sup3r plavusa...smijeh
E-3rika cool fr3ndica od malena
F-f3rar!..n3 kom3nt!ram
G-gusar-3 moj n!kola
H-hajduk-moj klubcerek
I-1nt3rn3t vol!m ga
J-juv3ntus moj klub...
K-kokos! !ma !h puno !n ma school
L-Lea best friendica=) mljac
LJ-ljubav d!van osjecaj...
M-mrak najbolj! d!o dana
N-nenad ok! trener
NJ-njofra sladoled...
O-ocjene sam! probl3m!
P-pusa mom dlagom
R-ronald!nho moja druga ljubav
S-sex !ma vr3m3na
Š-škola pakao za djecu...
T-teuta mrz!!!!m ju
U-u....p...m....hehe
V-vol!m t3 pr3slatk3 r!j3c!
Z-zdravlj3 najv3c3 blago
Ž-Želje uuu ima ih punocerek


SI ČUO???=)))
Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


utorak, 19.06.2007.

Srpi you are my best frient if you go nothing will not as afore...srpy u are my best boy what exist i love you a lot!!!!!!!!!

Bok svima...
eto da vam se i ja javim nakon malo vremena...
kako ste vi meni???
ja sam lose hvala na pitanju nono
najvjerovatnije srpi nam pada godinu i nista nece biti isto kao prije...
falice zabave falice smijeha sve u svemu falice smisao za zivotom eekeek
mrzim ovu skolu morala te ova glupa profesorica rusit i ako neki kazu da si sam kriv
ja tako ne mislim ja znam da i profesori znaju bit Zaj...
srpi falices nam jako puno...
danas kad sam te vidjela onak tuznog doslo mi je da profi samar zvekenem...
koliko se god mi svadali i koliko god to bilo onako....
ja tebe volim ti si nesto najbolje od frenda sta netko moze naci...
ponekad si brzoplet i znas neke jako povrijedit al svi mi znamo da tako ne mislis...
stvarno si super decko ako ja tebe ne budem vidala radi te PROKLETE skole...
vise necemo imat smisla za neke stvari tj. za puno stvari ti si bio kralj naseg razreda...
i ako treba suzu cu pustit za tebe i necu pozalit to ne mislim samo ja to misli vecina naseg razreda...
sad me uopce ne zanima nista o meni vazno da se ti nama vratis (ijako svi znamo...)
iduci razred bez tebe to nece moci funkcijonirat nece bit niceg...
izleti i zabave bez tebe nece imat smisla ko ce se samnom zezat u autobusu no
tak sam tuzna da nemogu ti to opisat rijecima nema smisla nista...
ti si bio sve u nasem razredu falice sve s kim cu se ja zajebavat na fizici i tehnickom
koga cu ja zezat i ko ce mene zezatnono
ovo vise nema nikakvog smisla dosli smo u tunel koji nema izlaza osim toga ostat u njemuno
u ovom razredu ostace samo uspomena kad si bio s nama u razredu
ostace samo uspomena na sve sale i sve sta je bilo...
ostace samo uspomene na nase prijateljstvo zabavu i prijateljsku ljubav no
evo napravicu nesto samo za tebe srpi evo da znas da imas veliko mjesto u mom srcu
NECU VISE PISAT OVAJ BLOG!!!
sad ce enki reci da nisam normalna pa i nisam ljudi nisam normalna
neopisivo mi falis srpi neopisivo ces mi i falit ovo vise nista nema smisla...
postovala sam te i voljela(i jos te volim) i nemogu se pomirit s time da te vise nema u razredu s nama....
srpak uvijek si bio i ostao dio mene...evo ti slikice kako se osjecam bes tebe u razreduno
ova pjesma je samo za tebeGood Bye My Friend

a ove slike opisuju moje osjecaje...

Image Hosted by ImageShack.us

jos jedna od mnogih slika...
myspace icon

myspace icon



evo i ova je zadnja...
Image Hosted by ImageShack.us
to je od mene zeljko volim te...



SRPAK & ARLEN 4-EVER FRIENDS



[ 95 words ] On/Off [x]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.