IME MI JE AURORA. IMAM 20 GODINA.
RADIM, IZLAZIM, ŽIVIM SAMA.... UŽIVAM U SVAKOM DANU.
VOLIM DAMIRA, ALI PONEKAD POPUSTIM PRED DEČKIMA KOJI IMAJU ONO NEŠTO. cerek
SLABA SAM,,,
VOLIM LJUDE I POTREBNI SU MI VAŠI SAVJETI I KOMENTARI...
STOGA.... SVI STE POZVANI. :kiss

ZGODE JEDNE MLADE DAME

petak, 10.07.2009.

"do samog kraja bio je iskren i pravedan suputnik, nježan ljubavnik, i povrh svega, obazriv i strpljiv prijatelj pun poštovanja prema svemu što sam mu u tom trenutku predstavljala"

Upravo sam čitala blog jednog gaya. koja situacija, slična mojoj...
Tko bi to ikada rekao.
Čitala sam post o bivšem dragom i komentare na njega, i našla pravi razlog zašto ne mogu izbiti Damira iz glave i zašto želim da svaki drugi bude kao on.
Svaki čovjek teži savršenstvu i želi za sebe ono najbolje, savršeno.
Damir je bio najbliže mom viđenju savršenstva isto kao što je GAY-u Mr.Right bio njegovo savršenstvo.
Do tog se stadija dolazi samo jednom u životu i sa samo jednom osobom....
Najpametnije je krenuti dalje kako god znaš, jer dva jednaka nećeš naći, možeš na gore ili ako ti se posreći na bolje... kako bilo treba to uzeti u obzir.

A ok,

i ja ću...

- 13:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

2009 Rujan (1)
2009 Kolovoz (5)
2009 Srpanj (5)
2009 Lipanj (4)
2009 Svibanj (11)
2009 Travanj (4)
2009 Ožujak (3)
2009 Veljača (21)
2009 Siječanj (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Priča o životu dvadesetogodišnje djevojke kojoj se sve više komplicira ljubavni život...
Postoji li obostana ljubav u odnosu s Damirom i hoće li popustiti pred neodoljivim Danijelom?! Očito Danijel nije kakav se prikazuje i ona je to otkrila. Je li ga zauvijek izbacila iz svog života ili će Danijel i dalje pokušavati osvojiti njenu naklonost?? A što će se dogoditi s odnosom kakav joj nudi Damir, je li doista spreman promjeniti se samo kako bi je zadržao? Je li mu dovoljno stalo?
Damir ju je odbacio, lako moguće zbog neke nove. Aurora je trenutno u jako lošem stanju, plače bez prestanka, dekoncentrirana, nezainteresirana za bilo šta. Hoće li patiti njen poslovni život i hoće li nestati u njoj snage da se bori za opstanak sad kad osjeća da nema onog za kog se dosad borila, onog zbog kog joj se sve činilo tako lako?
Uspjela sam se pomaknuti s mjesta, sada krećem prema gore, nikada više zbog muškarca neću na dno.. Dajem svoju riječ

NAJDRAŽI:

Čovjek gleda u ogledalo da bi lagao sebe
MAJA, http://www.world-of-dreams.blog.hr/
http://ljubavni3kut.blog.hr/