IME MI JE AURORA. IMAM 20 GODINA.
RADIM, IZLAZIM, ŽIVIM SAMA.... UŽIVAM U SVAKOM DANU.
VOLIM DAMIRA, ALI PONEKAD POPUSTIM PRED DEČKIMA KOJI IMAJU ONO NEŠTO. cerek
SLABA SAM,,,
VOLIM LJUDE I POTREBNI SU MI VAŠI SAVJETI I KOMENTARI...
STOGA.... SVI STE POZVANI. :kiss

ZGODE JEDNE MLADE DAME

četvrtak, 26.02.2009.

a jjjjjjjjaaaaaaaaaaa bbbbbbbbiiiiiiiiiii neeeeeeeeekkkkooggggggggg...

I moja frendica Nina ima tako slatkog dečka, prvog!!
A ja nemam nikog, prvi put!!
Baš bi htjela nekog dečkića, al za zaebanciju, provokacije...
Ne onak ozbiljno kao s damirom, nit ne mogu spavati s nekim... ali ovako, zeka-peka... to mogu... Hmmm, koga samo?? Valjda ću nekog upecati, hehe... To iz čiste dosade... naughty Da dobivam porukice, da ga zavodim,,, pa možda i osjetim nešto, jednom....naughty

SsSsaAaAvVvjJjeEeeeEtTTtiiiiiiii su dobro došli............... da ne mislite da nisu, hehehehe.... pusek

- 15:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 24.02.2009.

uhhhhhhhh.........

Poslala sam poruku Damiru. Vidjeli smo se na treningu.
Predložila sam mu da se vidimo, odbio me. Kaže da ima curu.. Laže, sigurna sam da nema. Znam kakav je i da je veza trenutno zadnje što on želi. Barem je odgovorio, tada sam prestala jecati, plakati... To me usrećilo. Al me ne želi, a to me otupilo, prazna sam, ne osjećam, bespomoćna sam... Osjećam da ću umrijeti bez njega. Sve me boli, nemam volje ni za čim, a kamoli za svojim praznim, šugavim životom.... Samo želim umrijeti, da me više ne boli, da ne mislim na njega...

- 07:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 20.02.2009.

partycijelo jutro se nabrijavam na cuganjeeeeeeeeeeeeeee..............thumbupnjami, ići ćemo svi van, nas 20-ak........ joj, jedva čekam........ mislim da će biti savršeno.....smokin
partypjevapjevapartyparty
fali mi to izlaženje i glupostiiiiiiiiiii, sveeeeeeeee....

- 11:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.02.2009.

srela sam Damira...

ludJučer sam srela Damira, cijelo vrijeme me gledao, što kroz staklo, što direktno...
mislim da je to učino zato da bi mu se opet javila, a možda me i želi natrag...
naravno da nisam, previše se bojim da će me opet odbiti...
a tako bih ga htjela imati pored sebe....
Što će biti od toga....

- 07:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

srijeda, 18.02.2009.

kompleksi

Da si barem pola
pola bar mene nasao
pa i da mi bude zao

Da si barem pola
pola me varao s kojom vredi
a to nisi znao

To su muski kompleksi da svi kazu ekstra si
pravim se luda i ne pravim dramu
te tvoje bubice i sve tvoje curice
od zivota ti prave zavrzlamu

Hej, kad ces shvatiti nista ne vredi ti
uzalud trazis, ne postoji bolja
otvaras klubove, zatvaras barove
bas trazis nevolje, a sa mnom ti je najbolje

Da si barem pola
pola bar mene nasao
pa i da me bude briga

Da si barem pola
pola me varao s kojom vredi
al' ovo sve je igra

Javi kad nadjes zamenu
pola bar mene da je
mozda se tada uplasim
al' do tada ne zasmejavaj me

To su muski kompleksi
da svi kazu ekstra si...



sry za cajku, al predobra mi je...

- 15:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

haahahhah... koji kreten

Javio se Danijel ipak, jel se ljutim il sam ga zaboravila...
A moj odgovor:"ZABORAVILA"
hehheehehheheheh.... burninmad
šta njemu pada na pamet da ću dozvoliti da me ismijava??
Nema šanse...
jedva čekam petak.... cuga, cuga,cuga... partypartyparty
hektolitre jeggera.... finonjammmmmmm



još uvijek sam dosta loše, ali želim to promjeniti....

- 10:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 17.02.2009.

ma bit ću solo

Danijel se pokazao kao gad. Za Valentinovo nije bio sam, nego s nekom ženskom. Od tad se nije ni javio... lud
Nema veze. Sad soliram ionako me nitko ne privlači, niti zanima. Ne želim se prisiljavati. Očito mi treba vremena, puuuuuuuuuuunoooooo vremena da zaboravim DAMIRA i krenem dalje. thumbup
Vidjet ćemo što vrijeme nosi. Sada ću se posvetiti sebi i svojim prijateljima, cuganju, zabavi... To ću proći a vrijem će donijeti svoje... Ne, neću biti raskalašena, samo ću se zabavljati... partypjeva party pjevaparty

svve was pusaaaaaaaaaaaammmm i pišite mi još....
pozz mahwavemah

P.S. živjet ću u boji

- 12:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.02.2009.

zahvala

waveDanas je lijep dan.... Nisam jako tužna, osjećam se snažnije... Vidite da pišem u boji... hehehe
Poslušala sam vaše savjete, možda je najbolje da malo budem sama.
Tražit ću od Danijela još malo vremena, al neću ga otkantat. Ići ćemo polako dok ne budem spremna ponuditi mu jednako koliko on meni daje...
Hvala vam svima, neizmjerno, na podršci, savjetima... kiss
wave wave

- 11:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

srijeda, 11.02.2009.

Mislim da je danas bolji dan, sve više mislim na Danijela. Damir je, naravno još prisutan, ali puno manje plačem i patim.
Valjda će biti bolje ovih dana. Još me samo muči
crno Valentinovo.

- 10:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 10.02.2009.

pokušala sam...

headbang headbang Krenem ja na treninge da ne razmišljam o njemu, a upravo njega sretnem. Da, Damira... Prezgodan je!!
I što da učinim kad mi nedostaje a ne mogu ga imati. Vidjela sam se s Danijelom, jer danas ide na put, ali bože moj... Pokušala sam spavati s njim. Pažljiv je, nesebičan, trudi se i želi da mi bude dobro... Nisam mogla, no na pola sam stala i dalje ne ide, Damir u glavi, a mi u krevetu u kojem sam spavala samo s njim.
Nije se ljutio (mislim), samo ga je zanimalo što me muči. Naravno da mu nisam odgovorila. što bih mu rekla?
Zašto se ne mogu opustiti uz nekog tako dragog?
Zar ću otjerati od sebe nekog poput Danijela??

- 08:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.02.2009.

njegova...

Indija u zraku,
inces mirise u mraku,
cujem vjetar kako stize,
mazi me po vratu.
Milo dok te gledam,
vidim ti dva lica,
na tren si kao kurva,
na tren kao djevica.
Na krevetu je svila,
od uzitka sva se topi,
kao oblaci pod nama,
mi letimo po sobi,
pripijen sam uz tebe,
od vatre sve me zebe,
malo me je strah,
jer bojim se sam sebe (moja).

Ref: Bices uvjek moja,
kad sjecanja dogore,
i godine se zbroje,
a kad sklopim oci,
k`o andjeo ces doci...

Indija u zraku,
inces mirise u mraku,
cujem vjetar kako stize,
mazi me po vratu,
htio bih da znas,
da cu tvoje snove hranit,
kao vojnik hrabro,
vjecno cu te branit.
Sa usana cu tvojih,
citat pricu svog zivota,
i nece biti boli,
lazi ni sramota,
budi za me tu,
budi za me cista,
i kad budes stara,
meni bices ista (moja).

Ref: Bices uvjek moja,
kad sjecanja dogore,
i godine se zbroje,
a kad sklopim oci,
k`o andjeo ces doci...

- 12:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

komentar na komentare

Samozavaravanje je početak. Ako sama sebe uvjerim da m nije stalo, bit će mi lakše, a dane moram popuniti s nečijom pažnjoj. Danijel mi je trenutno pruža. Svih 5 dana u tjednu imam treninge tako da me oni izmore i samo želim spavati. Tako mi barem navečer nije teško, jer je noć za mene najteža, onda se skupe sve misli...
A najgore je to što nisam ni slutila da ću sad ja njemu slati barem po jednu poruku dnevno i nekontrolirano plakati... Da će mi toliko nedostajati...

- 11:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Nisam se opijala za vikend, ubila me teretana.
Možda je tako i bolje... Ali sam se ponovo počela viđat s Danijelom. posexali smo se. I dalje mi fali Damir, ne izlazi mi iz glave. Super mi je s Danijelom, lijepo se ponaša prema meni... Ne znam zašto je ovako. Ovo što Danijel radi za mene, Damiru nikad nebi palo na pamet...

Danijel je bio prepažljiv, bojao se dodirnuti me da ne pređe granicu, pa me za svaki dodir tražio dopuštenje.
Nadam se da ću uz njega zaboraviti Damira. On mi ne dopušta da padnem u bed i trudi se oraspoložiti me...

I dalje sam u bedu...

- 09:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 06.02.2009.

cry A danas samo suze.......
cry cry cry cry cry
cry cry cry cry cry

i nepodnošljiva bol, cijelo tijelo mi se raspada, nemam duše, nema u meni više života...
Bez njega ne postojim, bio mi je sve, moja vodilja kroz ovaj ljigavi, teški život....
Bespomoćna, tužna, nesretna,,, Sve crno se skupilo u meni. A dosad sam se smijala na svaki problem koji me snašao, za sve sam imala rješenje...

- 11:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.02.2009.

moje sitnice... (inspirirano LJUBAVNIM 3kutom)

I ja sam činila za Damira sitnice i bitne, velike stvari... Kad smo prvi put spavali zajedno, poslao mi je poruku u kojoj je pisalo "Imaš jako lijepu...". Ne volim dlake, al i zbog njega sam se trudila da mu u svakom trenutku bude lijepa.
Pripremila sam mu i večer iznenađenja na kojoj se nije pojavio. Ja u crvenom donjem rublju, latice i svijeće od ulaza do spavaće sobe. Voćna salata s puno šlaga i preljevom od jagode...
Kad mi se i nije dalo sexat uvijek sam ga barem oralno zadovoljila da nikad ne osjeti potrebu potražiti drugu.
Ljetne haljinice da se raspameti kad smo se dogovorili biti doma.
"Oni dani" a on je napaljen i nije mu dovoljno oralno, samo s njim sam imala analni sex, često jer mu se to sviđalo, a bio je nježan i pun razumjevanja pa me nikad nije bolilo...

Sad me ostavio, al ne zbog druge, već zbog nekih svojih razmišljanja u kojima on smatra da nam ne ide, a ide...
Koliko smo se smijali... Kako nekome u jednom trenu svi ti lijepi trenuci postanu tako bezvrijedni i tako lako odbaci osobu koja bi dala sve da ga usreći, koja se žrtvuje u svakom pogledu, ne traži ništa, a bezuvjetno daje...
Kako boli izgubiti nekog koga toliko voliš. I sad kad sam mamurna znam da čim prođe mamurluk ja ću opet biti u lokvama suza... A njega neće biti da mi pomogne, savjetuje me, podrži...
Samo neki stranci oko mene prema kojima ne osjećam ništa.

- 11:40 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ŠANKERU...

Jučer sam se ubila u alkoholu.... Lakše je, zlo mi je al ne osjećam...
Pit ću dok ne prođe ili dok se ne vrati...
Njegovi frendovi će mi pomoć da mi se vrati.
Nisam pokazivala koliko patim, al oni me znaju. Čim pijem, nije dobro.

Lakše je al mi se bljuje.... nut


Danas sam kao u nekom svijetu iluzije, kao da se oko mene ne događa ništa. Prazno. Tako mi je dobro. Zaboraviš da postoje osjećaji, gledaš sliku voljenog i ne vidiš ništa, nema emocija... Da je barem zauvijek tako.


- 08:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 04.02.2009.

bit ću kučka...

Od sada službeno postajem kučka. Damir me odj.... iako sam mu JA SAMA ponudila pomirbu. Bit ću s bilo kim i neću se upuštati u veze, uživat ću u svakom trenutku i neću se opterećivati nikakvim osjećajima. Krećemo ispočetka kao što je bilo i kad sam krenula s Damirom...

- 08:48 - Komentari (18) - Isprintaj - #

utorak, 03.02.2009.

A SAD KAD GA VIŠE NEMAM HTJELA BIH GA NATRAG...

TO TI JE TA SJE.... LJUBAV

- 10:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

DAMIR MI NE ODGOVARA NA PORUKE???!!

Danas nisam dobre volje. Ništa nije kako treba, a za sve sam kriva sama...
Otjerala sam Damira od sebe, ono, totalno... Jučer sam odlučila uzeti stvar u svoje ruke i javiti se Damiru, malo ublažiti napetost da vidim na čemu smo sada i mjenja li se što. Poslala sam jednu poruku, pa drugu... Nije odgovorio ni na jednu. mad Sigurno mu je dopizdilo moje igranje ledene kraljice i sad me više ne doživljava. A što sad, neće - neće. Ne mogu ga opsjedati, a ne znam kako da privučem njegovu pažnju, želim da još trčkara za mnom. Upooooommmmmoooooooććć!!!!! tuzan
A Daniijel se, molilm te, udostojio poslati poruku. Pita dal se ljutim. Što se mene tiče nije ni trebao...
puknucu puknucu puknucu

- 07:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.02.2009.

DODIRI OD STAKLA

Ti jos uvijek znas
Branit' me k'o lud
Kad o meni svasta govore
Za svaku tesku rijec
Ti bit ces prijeki sud
Da meni nikad lose ne bude

Tu jednu musku suzu
Ponijet cu na dusi
K'o kamen bit cu ja
Znam sto nocima me gusi
Samo okreni se i idi
Nek nitko ne vidi
Koliko znacis mi

Jos se porezem
Na tvoje dodire od stakla
Nikada se ja
Iz tvog srca nisam makla
I jos branim te
A znam da istina je tanka
Ja nisam ziva
Od kad tvoja me je ruka dotakla..

U, jos branim te
A znam da istina je tanka
Ja nisam ziva
Od kad tvoja me je ruka dotakla...

- 09:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

novosti, novosti...

Hm, Danijel je ipak bio predobar da bi bio savršen.
Pokušao me smuljati, laze dođe mi vidjeti sav njami, da, i poljubi me pred svima(!!!) i onda ode drugoj. To sam odmah riješila, lud nemam o čemu razmišljati. On može zaboraviti na to da će ikad vidjeti moje tijelo (a dobro je!naughty) bez odjeće..

Dok Damir još uvijek nadobudno šalje poruke i zove. Mislim da me cerek ... Doduše, sad je već malo nadrkan jer ga ne doživljavam, ali nek me shvati ozbiljno. Sve više razmišljam o tome da mu se vratim. Imam 20 godina i sigurno neću tako brzo upoznati nekoga za cijeli život, pa zašto onda ne bih bila s nekim tko me koliko toliko poštuje, jer Danijel nije pokazao poštovanje iako sam se postavila od početka. Koliko ide ide, a kad dođe netko tko mi u svemu odgovara
bye, bye baby...



P.S.
hrvatskahrvatskamalo o finalima... Slažem se s nekim navodima: NIJE IZGUBLJENO ZLATO VEĆ JE OSVOJENO SREBRO. hrvatskaNaši dečki su najbolji bez obzira na to koje je boje medalja, jer je svakako i za srebro trebalo uložiti truda... hrvatskahrvatska

- 09:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

2009 Rujan (1)
2009 Kolovoz (5)
2009 Srpanj (5)
2009 Lipanj (4)
2009 Svibanj (11)
2009 Travanj (4)
2009 Ožujak (3)
2009 Veljača (21)
2009 Siječanj (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Priča o životu dvadesetogodišnje djevojke kojoj se sve više komplicira ljubavni život...
Postoji li obostana ljubav u odnosu s Damirom i hoće li popustiti pred neodoljivim Danijelom?! Očito Danijel nije kakav se prikazuje i ona je to otkrila. Je li ga zauvijek izbacila iz svog života ili će Danijel i dalje pokušavati osvojiti njenu naklonost?? A što će se dogoditi s odnosom kakav joj nudi Damir, je li doista spreman promjeniti se samo kako bi je zadržao? Je li mu dovoljno stalo?
Damir ju je odbacio, lako moguće zbog neke nove. Aurora je trenutno u jako lošem stanju, plače bez prestanka, dekoncentrirana, nezainteresirana za bilo šta. Hoće li patiti njen poslovni život i hoće li nestati u njoj snage da se bori za opstanak sad kad osjeća da nema onog za kog se dosad borila, onog zbog kog joj se sve činilo tako lako?
Uspjela sam se pomaknuti s mjesta, sada krećem prema gore, nikada više zbog muškarca neću na dno.. Dajem svoju riječ

NAJDRAŽI:

Čovjek gleda u ogledalo da bi lagao sebe
MAJA, http://www.world-of-dreams.blog.hr/
http://ljubavni3kut.blog.hr/