i'm worse at what i do best and for this gift i feel blessed

05.06.2006., ponedjeljak

hi hi...(koja glupost) ma neda mi se uopće pisat naslov..

ej ljudovi moji ljudasti... u subotu san van ja ljepo bila na koncertu! we! baš je bilo super! svirali su abnormal (super pazinski bend), diverzanti, tea break i naj dolibasija! bilo je super! a ja glupačanut nisan uopće htijela poć!!! ča ne da san smotana?? sorite ljudi ako nešto ne kapite ali neda mi se posat književnin... uglavnon di san stala: bili su svi naj pankeri u gradu (našla bi se i poneka narodnjakikuša-naziv za one ljude koji slušaju narodnjake ali oni su samo bili vani a ne na koncertu) koncer je bi na trgu i naskakala san se za cjeli mjesec! toliko mi je bilo super!!! morala san poć doma u 11 30(čitaj pol noći jer dok ja zoven,pa dok oni dojdu po mene) a poslje mi je rekla martina da se ona upoznala s vedranon iz dolibasije(kako su dobri) zagušila bin se ki nisan ostala duže!!!ma nema veze
kako se ja zajno oraspoložin....
nešto san dobre volje u zadnje dane..smijehroflkiss
možda je razlog to da ubrzo gren u englesku-točnije 29.6. jedva čekan!!!!!!

ljudi znate vi koji je sutra datum??? neki ljudi i rekli dan sotone ili vragamad kako ćete-06.06.06. ke zakon datum! a ja baš sutra pišen glupi hrvatski i to gramatiku!!! poljudit ću!!(ko da san dosad bila životinja)hi hi...smijeh
piplsi moji neprocjenjivi neman pojima ča da još napišen pa vas sve pozdravljan!!! čaoswave
- 22:30 - tu klikni mišem (11) - printaj koliko te volja - ???

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari oces/neces

par riječi...

Image Hosted by ImageShack.us

TRI NEPISANA PRAVILA:
1.
2.
3.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


NEŠTO O MENI:
osnovno:
+ zoven se tanja
+iman 13 godina
+slušan: rock,punk,metal.....
+hobiji: crtanje, rukomet(makar ga više ne treniran),zajebavanje s frendicama
+iman dečka
+neman curu
volim:
+sebe
+tebe
+onega tipa
+obožavan kurta cobaina
+ moju smotanu mačku(ma i breke da)
+kaktuse(iman ih par milijona doma)
+veturu smart koja mi je prelipa
+svoje marte
mrzin:
+narodnjake(bez uvrede ako ih netko sluša)
+techno(ili kako se već piše)-//-
+svojeg stareg jer je neke pute prava budala
+licimjerne ljude
naj:
+grupa su mi: vidi ispod
+najgore jelo:tripe(fuuuuuujjjj)
+jelo:pica(jela bin ju non stop)
+pijača: bambus, makar je dobo još puno tega..
+najškifije ča san ikad stavila u usta:puž(nemojte pokušavat)
itd,itd.......
Image Hosted by ImageShack.us
slušan(uz drugo):nirvana, guns'n roses, rasmus, ramones, evanescence, him, system of a down, ska-p, sex pistols, nofx, nightwish, alice cooper, punk covers, pasi, dolibasija, bez panike, grupa tvog života....

brojim vas od 9.2.2006
Free Web Counter
Free Web Counter



Image Hosted by ImageShack.us

TTame
AAltruistic
NNoisy
JJoyous
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi