Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/njata" />

i'm worse at what i do best and for this gift i feel blessed

31.05.2006., srijeda

Image Hosted by ImageShack.us

ljudi znate vi kako se ja osjećan???? ne? niti ja.... iman osjećaj kao da u trbuhu iman 2 567 677 leptira(brojila san) i da mi svaki put kad udahnen oni pokušavaju izać kroz pupak.... znan da je totalno smiješno ali...
mislin....rolleyes
mislin da....rolleyes
mislin da san zaljubljena!!!!!cerek
samo san to došla reć jer san totalno luda!!!!!! totalnozujozujo
a sad na nešto ozbiljno...
nešto što je kurdt napisao na početku njegovog dnevnika i nešto ča je meni totalno super:
Volim punk rock. Volim cure s čudnim očima. Volim droge (ali moje tijelo i um ne dopuštaju mi da ih uzimam). Volim strast. Volim odigrati pogrešnu kartu. Volim vinil. Volim se osjećati krivim zato što sam bijeli američki muškarac. Volim spavati. Volim izazivati male pse koji glasno laju u parkiranim autima. Volim učiniti da se ljudi osjećaju sretnima i nadmoćnima zbog svog reagiranja na moj izgled. Volim imati jaka mišljenja koja ne potkrepljuje ništa osim moje iskonske iskrenosti. Volim iskrenost. Nemam dovoljno iskrenosti. Volim se žaliti i ne činiti ništa da napravim stvari boljima. Volim optuživati generaciju mojih roditelja za to što su došli tako blizu društvene promjene, a onda odustali nakon nekoliko uspjelih pokušaja od strane medija i vlasti da se ocrni pokret time što će se koristiti Manson i drugi 'predstavnici' hipija kao propagandni primjeri da su oni samo nedomoljubni, komunistički, sotonistički, neljudski bolesnici, pa su onda baby-boomeri postali krajnje konformistički yuppijevski licemjeri koje je neka generacija ikad dala.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
ajde moji d best ljudići pozdravwave
- 14:42 - tu klikni mišem (4) - printaj koliko te volja - ???

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari oces/neces

par riječi...

Image Hosted by ImageShack.us

TRI NEPISANA PRAVILA:
1.
2.
3.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


NEŠTO O MENI:
osnovno:
+ zoven se tanja
+iman 13 godina
+slušan: rock,punk,metal.....
+hobiji: crtanje, rukomet(makar ga više ne treniran),zajebavanje s frendicama
+iman dečka
+neman curu
volim:
+sebe
+tebe
+onega tipa
+obožavan kurta cobaina
+ moju smotanu mačku(ma i breke da)
+kaktuse(iman ih par milijona doma)
+veturu smart koja mi je prelipa
+svoje marte
mrzin:
+narodnjake(bez uvrede ako ih netko sluša)
+techno(ili kako se već piše)-//-
+svojeg stareg jer je neke pute prava budala
+licimjerne ljude
naj:
+grupa su mi: vidi ispod
+najgore jelo:tripe(fuuuuuujjjj)
+jelo:pica(jela bin ju non stop)
+pijača: bambus, makar je dobo još puno tega..
+najškifije ča san ikad stavila u usta:puž(nemojte pokušavat)
itd,itd.......
Image Hosted by ImageShack.us
slušan(uz drugo):nirvana, guns'n roses, rasmus, ramones, evanescence, him, system of a down, ska-p, sex pistols, nofx, nightwish, alice cooper, punk covers, pasi, dolibasija, bez panike, grupa tvog života....

brojim vas od 9.2.2006
Free Web Counter
Free Web Counter



Image Hosted by ImageShack.us

TTame
AAltruistic
NNoisy
JJoyous
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi