i'm worse at what i do best and for this gift i feel blessed

05.01.2006., četvrtak

doček je bi super!

Znan da tek sada pišen o dočeku ali bila san poli zrmani (ja nikad nisan doma) pa opet nisan mogla niš pisat. Uglavnon svi su došli i super smo se zabavljali. Pili smo biru itd. i super nan je bilo. Martina se pali na Tonija ili obrnuto jer su non stop bili zagrljeni,ljubakali su se i tekli jedno za drugin....vjerojatno ni istina.još se nešto važno desilo-napokon san provala fumat i ne namjeravan više jer mi se neda folirat i glumit da san faca..... Zaspala san prije nego su svi šli ća i nisan skužila kad su mi ljudi pobježali doma.... Martina mi je posudila cd od hima pa ih non stop slušan.Još samo moran nabavit cd od nirvane ali to će mi posudit jess.(jelda da ćeš? pliz...). sad san došla doma od zrmani i umiren od dosade jer moran slagat sobu. Lari me non stop pita nešto o mikeli jer se oni kao dopisuju a ona mu sve laže itd..znate kako to gre.... sretili smo se na Staren Pazinu i svi (njegov brat i još par njih) su nas zajebavali. Ma samo neka sanjaju. uglavnon pričali smo o njoj i onda mi je nešto slučajno izletilo o njoj i onda nas je skuži... ma ni btno-bitno da se družimo. ok to bi bilo sve za danas. neznan kad ću opet pisat jer gremo u katun a tamo neman privatnosti... javit ću se ....ponekad....
pozdrav do drugi put...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
P.S: pozdrav mateju (čula san da čitaš blog-moga biš puštit koji komentar)
i ljudi- našla san si dečka...(napokon) više drugi put...
by
- 18:05 - tu klikni mišem (0) - printaj koliko te volja - ???

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari oces/neces

par riječi...

Image Hosted by ImageShack.us

TRI NEPISANA PRAVILA:
1.
2.
3.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


NEŠTO O MENI:
osnovno:
+ zoven se tanja
+iman 13 godina
+slušan: rock,punk,metal.....
+hobiji: crtanje, rukomet(makar ga više ne treniran),zajebavanje s frendicama
+iman dečka
+neman curu
volim:
+sebe
+tebe
+onega tipa
+obožavan kurta cobaina
+ moju smotanu mačku(ma i breke da)
+kaktuse(iman ih par milijona doma)
+veturu smart koja mi je prelipa
+svoje marte
mrzin:
+narodnjake(bez uvrede ako ih netko sluša)
+techno(ili kako se već piše)-//-
+svojeg stareg jer je neke pute prava budala
+licimjerne ljude
naj:
+grupa su mi: vidi ispod
+najgore jelo:tripe(fuuuuuujjjj)
+jelo:pica(jela bin ju non stop)
+pijača: bambus, makar je dobo još puno tega..
+najškifije ča san ikad stavila u usta:puž(nemojte pokušavat)
itd,itd.......
Image Hosted by ImageShack.us
slušan(uz drugo):nirvana, guns'n roses, rasmus, ramones, evanescence, him, system of a down, ska-p, sex pistols, nofx, nightwish, alice cooper, punk covers, pasi, dolibasija, bez panike, grupa tvog života....

brojim vas od 9.2.2006
Free Web Counter
Free Web Counter



Image Hosted by ImageShack.us

TTame
AAltruistic
NNoisy
JJoyous
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi