i'm worse at what i do best and for this gift i feel blessed

30.12.2005., petak

evo novog posta!!!!!!

ej ljudi bila san poli none pa nisan mogla pisat- nema ona komp!!!!! ali ni bitno... bitno da se družimo! evo ča mi se dešavalo u ovih posljednjih ? dana: došli su mi zrmani iz australije! je! da vidite ke cakani tip! zove se alex ali je malo mlađi od mene pa niš... njegova sister klaudija je još mlađa ali sve priča na hrvatski, a alex niš.. koji idiot.. uglavnon dok san bila poli none desilo mi se nešto nevjerojatno i glupo. dok san se tuširala moj idiot od zrmana-moreno-špijunira me! on ima 5 lit! kužite sad koja glupost! kreten.. s onin iz krka(o kojemu nisan niš pričala ma ću van objasnit na kraju) opet san se čula.. idiot.. zva je moju frendicu i reka joj da je voli makar su se čuli 1 put u život i to samo halo! kreten.... ma ne zamaran se s tin... odlučila san se ne zamarat nekin stvarima pa tako ni andrejon ni drugim kretenima od ljudi... sad san skužila da neki ljudi jednostavno nisu vrijedni moje pažnje pa san super! moji delaju doček doma pa će mi tako doć najgenijalniji ljudi i frendovi(ne uključujući one od starci) i bit će mi super! sve više sumljan da toni nešto muti s mojon frendicon mikelon! ma samo se zajebavan! ne bi mene toni vara s takvon budalon! ha ha! zajeb! sad je ona tu pa... ljudi dobila san MP3! je!!!!! da vidite kako je super! odličan! još ni niš na njemu ma će bit kad skužin kako da nešto stavin na njega! ću ben........ sad o onemu iz krka:
upoznali smo se na chatu pred oko misec dan. od onda se čujemo skoro svaki dan.. niš ozbiljno.. on je preveliki kreten da bin se ja zajebavala s njin... s krka je i ima 14 god.. sluša rap i misli da je najdivniji čovijek na svijetu! idiot! reka mi je da me voli... kreten jer znan da se zajebava.. (pročitaj gore tekst di piše nešto o njemu) svaki put ja moran njega zvat i trošit šolde na glupa pitanja kao "kako si?" budala! totalna.... ali ipak je fora s nekin pričat... do kasno u noć....
Image Hosted by ImageShack.us
još jedamput ponavljan kako obožavan kurta...
a sad par slika čisto da uljepšan blog...
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
for kurt cobain:
Otvorenih usta kad sam čuo vijest, morao sam sjestiosjećao sam se slabo, a što ja to mogu kad ideš dolje, dolje ostaješ.prvi put kad sam te vidio, sjedio si iza stejdža u pidžami, ljepota i ti, sami.ti nisi to znao, ali ja sam stvarno želio da mi uzvratiš ljubav.ostavljen na podu, svoje napuštaš tijelo.kad gore je dolje, a dolje je bolje.teško je ostati, sada to znam.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
P.S: oprostite ako ima greški ili ako niste niš skužili jer nisan pisala književnim.. ni mi se dalo .... ajde pozdrav....
- 20:11 - tu klikni mišem (1) - printaj koliko te volja - ???

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari oces/neces

par riječi...

Image Hosted by ImageShack.us

TRI NEPISANA PRAVILA:
1.
2.
3.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


NEŠTO O MENI:
osnovno:
+ zoven se tanja
+iman 13 godina
+slušan: rock,punk,metal.....
+hobiji: crtanje, rukomet(makar ga više ne treniran),zajebavanje s frendicama
+iman dečka
+neman curu
volim:
+sebe
+tebe
+onega tipa
+obožavan kurta cobaina
+ moju smotanu mačku(ma i breke da)
+kaktuse(iman ih par milijona doma)
+veturu smart koja mi je prelipa
+svoje marte
mrzin:
+narodnjake(bez uvrede ako ih netko sluša)
+techno(ili kako se već piše)-//-
+svojeg stareg jer je neke pute prava budala
+licimjerne ljude
naj:
+grupa su mi: vidi ispod
+najgore jelo:tripe(fuuuuuujjjj)
+jelo:pica(jela bin ju non stop)
+pijača: bambus, makar je dobo još puno tega..
+najškifije ča san ikad stavila u usta:puž(nemojte pokušavat)
itd,itd.......
Image Hosted by ImageShack.us
slušan(uz drugo):nirvana, guns'n roses, rasmus, ramones, evanescence, him, system of a down, ska-p, sex pistols, nofx, nightwish, alice cooper, punk covers, pasi, dolibasija, bez panike, grupa tvog života....

brojim vas od 9.2.2006
Free Web Counter
Free Web Counter



Image Hosted by ImageShack.us

TTame
AAltruistic
NNoisy
JJoyous
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi