i'm worse at what i do best and for this gift i feel blessed

17.12.2005., subota

ŽALIM PROŠLOST,NADAM SE BUDUĆNOSTI I NEZADOVOLJNA SAM SADAŠNJOŠĆU-to je moj život!

NEKI OD PROBLEMA SUVREMENOG ČOVIJEKA:
-život je dugotrajan proces umiranja
-teško je danas biti glup, konkurencija je sve veća
-život je bolest koja se prenosi sexom
-stvarnost je iluzija izazvana nedostatkom alkohola
-naš zrak ima jednu prednost-vidimo što dišemo
-sreća je ateističko čudo
-far too many people are looking for the right person, insted of trying to be the right person
-čačkanje nosa je za neke jedini način da uđu u sebe
-ljudi opraštaju sve osim iskrenosti
-kisik je pronađen 1874.Nije utvrđeno kako su ljudi disali prije toga
-potrčao je ususret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao
-jao! koliko je ovdje ljudi. Koji od njih sam ja?
-join the army, meet interesting people and kill them
-zoofilija? Pa dobro, to je kad pastir 6 mj. ne vidi nekoga pa usreći ovčicu

MALI SAVIJET:
Tko nezna,a nezna da nezna-opasan je-izbjegavajte ga.
Tko nezna,a zna da nezna-dijete je-naučite ga.
Tko zna,a nezna da zna-spava-probudite ga.
Tko zna i zna da zna-mudar je-slijedite ga.

BEZ NASLOVA...
Ako za mene pita recite mu da san umrla,
ako bude tražio moj grob recite mu da je na dnu mora,
ako bude tražio moje tjelo,recite mu da je izgorjelo,
ako kaže da me volio,nevjerujte mu ON ME UBIO!!

JEDNA ŠKOLA
JEDNA KLUPA
JEDNO DRUŠTVO
JEDNA PJESMA
MNOGO USPOMENA!!!
Image Hosted by ImageShack.us

- 17:04 - tu klikni mišem (5) - printaj koliko te volja - ???

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari oces/neces

par riječi...

Image Hosted by ImageShack.us

TRI NEPISANA PRAVILA:
1.
2.
3.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


NEŠTO O MENI:
osnovno:
+ zoven se tanja
+iman 13 godina
+slušan: rock,punk,metal.....
+hobiji: crtanje, rukomet(makar ga više ne treniran),zajebavanje s frendicama
+iman dečka
+neman curu
volim:
+sebe
+tebe
+onega tipa
+obožavan kurta cobaina
+ moju smotanu mačku(ma i breke da)
+kaktuse(iman ih par milijona doma)
+veturu smart koja mi je prelipa
+svoje marte
mrzin:
+narodnjake(bez uvrede ako ih netko sluša)
+techno(ili kako se već piše)-//-
+svojeg stareg jer je neke pute prava budala
+licimjerne ljude
naj:
+grupa su mi: vidi ispod
+najgore jelo:tripe(fuuuuuujjjj)
+jelo:pica(jela bin ju non stop)
+pijača: bambus, makar je dobo još puno tega..
+najškifije ča san ikad stavila u usta:puž(nemojte pokušavat)
itd,itd.......
Image Hosted by ImageShack.us
slušan(uz drugo):nirvana, guns'n roses, rasmus, ramones, evanescence, him, system of a down, ska-p, sex pistols, nofx, nightwish, alice cooper, punk covers, pasi, dolibasija, bez panike, grupa tvog života....

brojim vas od 9.2.2006
Free Web Counter
Free Web Counter



Image Hosted by ImageShack.us

TTame
AAltruistic
NNoisy
JJoyous
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi