i'm worse at what i do best and for this gift i feel blessed

15.12.2005., četvrtak

neman pojima kako da dan naslov!

Image Hosted by ImageShack.us Ja stvarno vjerujen u izvanzemaljce.Samo čekan dan kad će nas posjetit i riješit taj misterij. A i jedva čekan da na marsu pronađu vodu, pa da se to napokon dokaže. vjerojatno će bit muški i doć će na zemlju po partnerice jer kako svi znamo muški nisu s ovog planeta. Slažeš se? Svima je teško nakon prekida ali u mojim godinama ne bi trebelo trajat više od 2 dana a ja san tužna već mjesec dana! Idiot od njega. Ja se stvarno ne kužin! malo plačen, pa mi je malo smiješno, pa san malo sretna zbog tega. naravno uvijek na kraju postoji ono- " bit ćemo frendovi" ali svi znaju da to tako ne ide. Njega je bilo sram zamolit me jednu običnu uslugu, i zato ga mrzin.S njegovin braton sam si super ali njegov brat nije on! U istom smo društvu i vidimo se svaki dan i pozdravimo se i pogledamo se ali ni to frendship kao da me nazove kad mu nešto treba ili kad je ljut na svih i nezna s kim da priča o tome. Imala san ja i takvih prijatelja ali su me razočarali, a ni frendice nisu bolje. Postoje samo dvije cure kojima se mogu povjeriti a da znam da sutra to neće znat cijela škola. Pozdravljan ih ovim putem. Uostalom tek kad ti je teško saznaš tko su ti prijatelji.Ali mislim da život ne treba shvaćati preozbiljno jer se nitko iz njega neće živ izvuć ma koliko god to htio. Danas mi je baš posran dan. Počeo je s buđenjem kad mi je stari upao u sobu i počeo prčkat po kompiću.Onda je došao i moj idiotski brat- nema većeg kretenčine od njega!i počeo mi rasturavat sobu! užas! I onda sam bila cijeli dan živčana i nije mi se ništa dalo radit i samo sam dosađivala svima oko sebe. Pokušavan se nešto naučit ali ne uspijevan! To mi nikad ne uspije, kad počnem učit prvu lekciju za pet minuta se uhvatim kako crtam poknjigi ili bilježnici. Zato su sve moje bilježnice "ukrašene" mojim crtežima. Moja me teta već dugo moli da joj nacrtam nešto s motivima prirode i non stop pokušavam ali mi ne ide. Dobro mi idu samo ljudi. Njih mogu crtat stoljećima.Image Hosted by ImageShack.us dobro? To zapravo i nisam ja nacrtala ali imam neki sličan crtež. To bi bilo sve za danas. pozdrav do sljedećeg puta.
- 15:52 - tu klikni mišem (0) - printaj koliko te volja - ???

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari oces/neces

par riječi...

Image Hosted by ImageShack.us

TRI NEPISANA PRAVILA:
1.
2.
3.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


NEŠTO O MENI:
osnovno:
+ zoven se tanja
+iman 13 godina
+slušan: rock,punk,metal.....
+hobiji: crtanje, rukomet(makar ga više ne treniran),zajebavanje s frendicama
+iman dečka
+neman curu
volim:
+sebe
+tebe
+onega tipa
+obožavan kurta cobaina
+ moju smotanu mačku(ma i breke da)
+kaktuse(iman ih par milijona doma)
+veturu smart koja mi je prelipa
+svoje marte
mrzin:
+narodnjake(bez uvrede ako ih netko sluša)
+techno(ili kako se već piše)-//-
+svojeg stareg jer je neke pute prava budala
+licimjerne ljude
naj:
+grupa su mi: vidi ispod
+najgore jelo:tripe(fuuuuuujjjj)
+jelo:pica(jela bin ju non stop)
+pijača: bambus, makar je dobo još puno tega..
+najškifije ča san ikad stavila u usta:puž(nemojte pokušavat)
itd,itd.......
Image Hosted by ImageShack.us
slušan(uz drugo):nirvana, guns'n roses, rasmus, ramones, evanescence, him, system of a down, ska-p, sex pistols, nofx, nightwish, alice cooper, punk covers, pasi, dolibasija, bez panike, grupa tvog života....

brojim vas od 9.2.2006
Free Web Counter
Free Web Counter



Image Hosted by ImageShack.us

TTame
AAltruistic
NNoisy
JJoyous
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi