utorak, 16.06.2009.

Sve što činim je pogrešno.

Malo smo si popili,i malo su me uhvatili.
Joj.
Teško mi je,rekla sam stvari koje nisam trebala,učinila sam što nisam trebala,povrijedila sam i taknula najtanju crtu živaca i nemam s kime da to podjelim.
Popravljam stanje s pijrateljicama,i polako sam ona stara.
Pišem i uskoro odlazim na more.
20+ dana bez civilizacije.
Lagala bih kad bih rekla da mi se idem.
Ali govorim,točnije lažem.
Kad bolje pogledam lažem cjeli život.
Sutra sam u g o v n i m a.
prestrašno.
Kako da preživim.
Nda,još par dana slobode,neću izlazit,spremati ću po kući,ulizivat se,gledat filmove.
E,preglupa sam.Jednom ču napisat knjigu Lažem ja,lažeš ti,lažemo svi.
Izgleda da će mi zabranit druženje,no nema veze.
Slomljena sam,a nema me tko popravit.
To mogu samo ja i vrijeme.
Filozofiram i to mi se nesviđa.
Ne MUKA MI JE
Stvarno jest.
Dosla mi je života,laži,dečkiju kojih nema,obitelji,roditelja,izlazaka,svađa,suza.
Mislila sam da če biti bolje.



J E B O T E K A K O S A M G L U P A !


opet ronim krokodilske suze.
jebote život
zvučim ko jebeni emo,al oču umret



dečkooooooooooooo.aaaaaaaa.tnaja,oču
nemogu


Btw,prošla sam.Dobro,bez popravaka.

U zgu oke,mala i ja oke.
Al ono,ne baš očekivano.
ma jebeoooote sve je ukurcuuuuuuuuuuuuuuu-
tonjavnjkdgnsa.




najato

- 00:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.