NJAHA

11.03.2006., subota

DILANJE I NARKOMANSKO PRIGOVARANJE

__1. PJEVANJE__
Prek ceste sam kročil
Nogu sma si smočil
Ponestalo mi praška
Ispala mi taška
Rasuo se sadržaj po podu
Netko je došao,
prepoznao sam ga po hodu
Podigao sam pogled,
pogledao Paška,
I njemu je ponestalo praška
Stigli smo do dobavljača
Ovaj je spuknul rubu iz gača
Platio samo mu poštene pare
I nisam imao za flašicu Nare
Paško nije imao dovoljno love
Čak ni da si kupi čarape nove
__2. PJEVANJE__
S taškom punom praška
došao sam kući
Evo mi i paška,
počeo me tući
`Stani Paško,stani, podjelit čem robu`
I tako smo ušli u moju sobu
Zatvorio sam vrata
Da me nebi vidio tata
Prašak usitnili smo žiletom
a kad smo pošmrkali
Paška sam zamjenio paštetom
Gladan navalio sam na njega
Njemu je bilo dosta svega
Pašteta me udarila u čelo
Sve mi je bilo bijelo
__3. PJEVANJE__
Probudio sam se drugi dan na stolu
Vidio sam Paškovu guzicu golu
Primjetio sam da sam ostao bez hlača
Popipao guzicu, nije bilo ni gača
Bolila me moja guzičica mala
Paško mi je priznao `mala ti si mi dala`
Ja sam se uplašio žarko
A onda je došao čMarko
U susret sam mu poletio
U njegove naručje sletio,
on je pogled spustio i tada mi rekao
`Prijatelju ti si mali lolek`
Ja sam rekao da nisam
I on je otišao

__________the end___________
pisale: Tama i 5ra

IDEJA DJELA:što droga ćini prijateljstvu!
TEMA: ovisnici, povezanost drogiranja i pederstva

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:18 - Komentari (49) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

istinite price koje je ispisala -moja sudbina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
#Veseli Dečki#-bend koji je osvojio svijet...
tama:tamburica
5ra:bass (fascikel)





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

koje Morate posjetiti...
-ako vas zanima filozofija:
elizabeth