NJAHA

28.01.2006., subota

Anketa

Ovu dolje anketu-izvorno je napisala naša Profesorica iz Ilustracija, kako nismo uspjele oteti ni jedan primjerak, iskopale smo ju iz svojeg sjećanja kako bi je mogle objaviti u javnosti(Vama)!

1. Hoćeš li govoriti istinu?
a) Da
b) Svakako
c) Ja uvijek govorim istinu
d) JA nikad ne lažm

2. Što misliš o meni?
a) Super ste
b) Jako ste mi ljepa
c) Najbolja profesorica
d) Često vas se sjetim

3. Što ti se najviše sviđa na meni?
a) Vaše predivno lice
b) Oči
c) Volim kad nosite sandale
d) Vaš make-up

4. Što misliš o mojim novim trepericama?
a) Savršeno vam pristaju
b) Di ste ih kupili
c) I ja bih takve
d) Često mislim o vašim trapericama

5. Što misliš o mom hodu dok idem do razreda?
a) Elegantan je
b) Sviđa mi se kako njišete bokovima
c) Imate lijepe noge
d) Kao srna

6. Što misliš o mome autfitu?
a) Zavidim vam
b) I ja bih tako
c) Vi ste najljepše obućeni
d) Pokraj vas se sramim

7. Što misliš o mojim kolegicama?
a) Vi ste bolji
b) Sigurno su ljubomorne
c) Nisu vam ni do koljena
d) Vi ste prekrasni

8. Što misliš o mojoj nastavi?
a) Super je
b) Vi ste moj uzor
c) Uzbudljivo je
d) Često mislim o vašoj nastavi

9. Što misliš o mojem glasu kad predajem?
a) Milozvućan je
b) Divan je
c) Jeste li vi pjevačica?
d) Vi ste sigurno pjevačica!

10. Što misliš o meni kad držim olovku?
_________________________________

11. Na koga te podsjećam?
a) Đenifer Lopez
b) Petra iz "zabranjene ljubavi"
c) Anđelina Đuli
d) Merilin Monroe

12. Uskoro mi je rođendan-Što ćeš mi pokloniti?
a) Ružičasto sjenilo za oći
b) Sjailo za usne
c) 200 kn da si kupim što želim
d) Preredit ćete mi zabavu iznenađenja s: tortom, svijećicama, konfentama, balonima i poklonima


tama i 5ra

- 00:00 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

istinite price koje je ispisala -moja sudbina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
#Veseli Dečki#-bend koji je osvojio svijet...
tama:tamburica
5ra:bass (fascikel)





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

koje Morate posjetiti...
-ako vas zanima filozofija:
elizabeth