N O _Named_ Noćna_ptica_iliti_pussy in the sky with diamonds_

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OVOM PRILIKOM
poručujem svom ocu da je čista sirovina.

Moglo bi se od njega napravit dobar gredenac.


Image Hosted by ImageShack.us

Probaj željeti u jednu ruku, a srati u drugu...
vidjet ćeš koja će se prije napuniti?


NEKAKVE BROJKICE(mogu se unaprijed namjestit)





online

Free Counters
Free Counters

Image Hosted by ImageShack.us

Zašto ne?
[/B]

'Pođimo, Ljubavi moja, crna ljubavi moja;
potamnjela je put tvoja i oči su tvoje crne;
noge su ti išarane i masna je kosa tvoja;
sva si crna, sva si divlja, o ,crna ljubavi moja.



Velika si u slobodi i veća je ljubav naša,
Naša je ljubav tamna ko šuma i krvava ko božanstvo;
Žena je moja prva od žena: crna ko noć , tajanstvena ko oblak,
Divlja ko cjelov moj i prevratna ko stihovi moji.
Naša će ljubav biti kaos:mutna i izmiješana i ljudi joj ne
Nađoše dolične riječi;…'



Iz Pjesme nad pjesmama, J.P.KAMOV

O meni (za vlastiti gušt- kog briga i tak..)

Ja sam ...tko zna..
Imam glavu za posao i tijelo za grijeh



Ajmo prvo sa lošim..
dakle, ne volim,
Ne podnosim:

-debele, niske, ružne i glupe ljude
-diskriminaciju:)
(ova je,kao, sala, zato jedno pored drugog,op.a)
-babe 79+ u tramvaju koje kreću u pohode u 7.00am
-7.00 ujutro
-ljude koji ručaju u 12,
a večeraju u 7 navečer
-klince koji se ponašaju kao da to nisu
-ponedjeljak
-seks bez gumice
-patetiku
-laž
-kašnjenje
-dvolične i 100lične ljude
-provincijalce, malograđane, primitivce svih vrsta
-niskobudžetne proizvode
-Izafektirane prinčeve i princeze.
Oni me obaraju.




Volim, preferiram:


-Crno. Sve crno.
Crnu olovku za oči. Crne oči.
-Plavuše(ženske)
-Večer, noć, mrak
-crni kaput
-dobar hip-hop, tvrdi ritam
-Otok
-Centar
Cvjetni trg, Mimaru
-Pag, Bol na Braču
-petak, subotu
-muziku
-književnost
-engleski
-svog nenadjebivog đukca
-riječ IZAFEKTIRANO(i sve izvedenice)
-tipove >190cm
-kraljeve, kraljice i kraljevstva
-riječi
-novac


UPOZORENJE: Ovo je fikcija!!!!!
tKo ovo shvaća ozbiljno, može u skokovima odjebati odavde.hvala.


Blog.hr


SILLY RABBIT...
TRICKS ARE FOR KIDS

Image Hosted by ImageShack.us

SHIT OF THE FUCKING YEAR...


Ono kaj čitam(zato jer moram. šala.)
Ovo je moja mala, my partner in crime 4 thalast13years...Nexx

Curica više nema blog,al glavno da ja još imam link

Pročitajte ga ljudi, istomišljenicima će osvježit dan

Pozdrav Starim alkićima (Starsailor- Alcoholic)

Don't you know you've got your Daddy's eyes
And your Daddy was an alcoholic
But your mother kept it all inside
Threw it all away

I was looking for another you
And I found another one
I was looking for another you
When I looked round you were gone

Stay by my side
And the pipe dream is yours now
Stay by my side
And the singer won't get in our way

Don't you know you've got your Daddy's eyes
And your Daddy was an alcoholic
But your mother kept it all inside
Threw it all away

I was looking for another you
And I found another one
I was looking for another you
When I looked round you were gone

Stay by my side
And the pipe dream is yours now
Stay by my side
And the cynics won't get in our way

Don't you know you've got your Daddy's eyes
And your Daddy was an alcoholic
But your mother kept it all inside
Threw it all away
I was looking for another chance
To see your black eyed problem


17.01.2007., srijeda

....Fair play....

Dakle.
Dragi Shiteatersi uvalili me u štafetu

Mojih TOP 5.



pauza od pola sata) Hmm, da vidimo:


1.Ljubav


Ljubav je popizdilaaa,
ljubav su oprani zubi i tvoje bose noge…ili kako već.
Za mene po maximi AMOR OMNIA VINCIT.
Jebiga, padam na tu ljubav i živim u bajci da ona uvijek pobjeđuje, oprašta i sve što vam je uostalom navedeno i u Bibliji u Poslanici Korićanima.
U svim oblicima, svim intenzitetima, sve. Sretna, preboljena, nesretna ( ta mi bas i nije draga, ali eto događa mi se prvi i nadajmo se zadnji put.)
Dakle ljubav. Početak i kraj.


2.Sigurnost


Dolazak na vrijeme, poštivanje dogovora, odgovornost, držanje za ruke, pomoć u svako doba bez obzira. Pa da, bez obzira na sve…
Želim ljude u koje mogu biti sigurna da neće otići.



3. Prijateljstvo


Ovako visoko na listi samo zato što živi na staroj slavi.
Neke stvari im nikad ne možeš zaboraviti.
Više ih zapravo i nema.



4. Užitak s tendencijom k makar kratkotrajnoj sreći


Alkohol, cigarete, osjećaj izlaska, crna olovka za oči, kravata, ples i pijano pjevanje.
Lažni osjećaj zajedništva s ljudima nakon pola litre žestice.
Sutradan ujutro, krevet, mamurluk, pričanje gluposti, smjeh…



5. Otvorene opcije

Pa evo, u skladu s tim zadnja stvar na listi je otvorena opcija.
Tko zna.


ja nažalost ne znam kome da predam štafetu
jer nema dovoljno ljudi koji me čitaju da ispunim te uvjete.

ali svatko tko dođe nek se osjeća pozvanim!

znam da time kršim pravila

ali pravila nikad nisu bila moja igra.


Sekreta draga nacijo.

Malo nas je, al smo govna...



xxxx


- 13:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #